2013年9月9日 星期一

皮膚敏感/油人恩物-京都女人頭yojiya洗面皂


皮膚敏感/油人恩物-京都女人頭yojiya洗面皂

文章日期:05/30/2013 04:43 pm
之前Author Y 去完日本京都
送左舊 Yojiya 女人頭洗面皂 比我
佢知我係油性皮膚 & 非常敏感皮膚
之前皮膚敏感到睇左3個皮膚西醫,用咩都好,用完又面紅又敏感又痕又生晒暗粒
皮膚唔好,心情都差D,慘到不得了!

多謝 Author Y 送我依舊洗面皂

無心插柳之下,一用愛上!用完竟然無敏感之餘,皮膚重有好轉,D暗粒少左好多
(當然自己都有介口/介飲酒<-最致命)




Yojiya
日本京都無人唔
識,最出名其實係面油紙
主要for 演員 & 藝伎用既品牌!
香港網上好少人介紹 yojiya洗面皂,亦好少水
貨舖有得買
要買就托朋友去開既時候買返半打看門口




YEN$210 @1pc

黃色 - 柚子 
(新陳代謝,改善皮膚粗糙)
粉紅 - 米糠
(水稻胚芽油
混合-改善血液循環,活躍氐陳代謝,美白效果)
綠色 - 蘆薈

(蘆薈提取物的組合-有殺菌作用,防止突破,然後細粒度皮膚合同皮膚的。)
橙色 - 蜂蜜 (停產)

(藥用性能,它具有優異的保濕效果。)
(此相片是網上找)



用後感:


綠色-蘆薈 :
我本身自己好愛用洗面皂,因為感覺乾淨D,原本我真係又面紅又敏感又痕又生晒暗粒,用完真係無左依D問題,但我覺得只係"綠色-蘆薈"做到依個作用, 用完面會乾, 所以夏天用係好好, 冬天真係太乾! 洗完面後, 會白左好多既效果, 重cool down到皮膚敏感帶來的面紅 (我皮膚敏感既面紅程度=查粉都蓋唔到)
用左起泡網, 滑的, (但唔夠SASSOU金箔皂滑) , 而且$210YEN 一舊SASSOU金箔皂既質數, 我覺得好抵用, 同埋能夠搵到一舊可以令皮膚不再敏感而面紅既product, 係曾經飽受皮膚敏感煎熬既人先會明白!
好推!!!



Reference :
http://www.yojiya.co.jp/order/index.php/catalogs/details/4#607-012







Author X

沒有留言:

張貼留言