2013年9月12日 星期四

MTM Skincare ( Custom-blended Reishi Mask - 靈芝再生滋養面膜 )


MTM Skincare ( Custom-blended Reishi Mask - 靈芝再生滋養面膜 )

文章日期:08/09/2013 11:55 am
今日講下MTM個Mask一個細胞修護mask影左相好耐想講好耐都未得閒講
E個Mask又係好得…不過貴…不過得就冇計啦
E+後山有得keep
老左冇乜靜重可以keep架啦

Custom-blended Reishi Mask - 靈芝再生滋養面膜

$1380 / 50g

因為我買時做緊唔知咩promo
買大送多個細架
同其他Custom-blended的產品一樣
買時美容顧問會睇下客人的肌膚需要
將合適的精華素加入個Mask到
令護膚效果更顯著

咁個姐姐就將細果果blend D岩我眼用架精華
大架話岩面用多D…不過都可以照敷眼架



功效:功效抗衰老、舒緩、促進肌膚更生
溢滿高濃度的珍貴漢方萃取日本赤芝、人蔘及四物湯。
高效的靈芝面膜能喚醒沉睡的肌底細胞,只需數分鐘,疲倦暗啞的肌膚能頓時由珍貴成分中從內而外獲得滋養、修復。細紋頃刻減少,肌膚彈性增加,誘發前所未見的光芒。
採用一貫的頂級赤芝精萃,當中蘊含豐富的高分子多醣體,高效抵禦自由基侵害肌膚及促進細胞DNA合成,有助延緩肌膚衰老。
另外,面膜亦蘊含紅蔘萃取, 能加強氣血循環、促進新陳代謝,令臉色紅潤,回復朝氣,還具有抗氧化及撫平皺紋的功效,延續青春姿采。 Custom-blended Reishi Mask 蘊含比Custom-blended Reishi Moisturizer更高濃度的護膚精華,更快達到深層的修護效果。



首先拎少少按面一分鐘
之後要敷到唔見面色

但我覺得敷咁厚真係都會肉尺囉
敷厚架話…敷唔到好多次加炸

我敷到姐下少少面色啦
效果我覺得都一樣姐

敷完…完完全全塊面軟左好嫩
膚質滑左…吸收左好多營養咁
覺得勁健康
敷一次效果已經見到

我就唔係成日敷架
一個月一兩次炸
如果一個星期敷一兩次

暫時24歲+我D膚質唔係差...
會over左囉
個人認為

希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言