2013年9月9日 星期一

卸妝好用-Banila Co Clean It Zero卸妝霜(粉紅色VS青綠色)


卸妝好用-Banila Co Clean It Zero卸妝霜(粉紅色VS青綠色)

文章日期:05/30/2013 01:58 pm
韓國熱!!!
友人推介好好用 ---
Banila Co. Clean it Zero 卸妝霜!
平時用開bioderm
a紅水,花心買黎試下!


$130 - $170/100ml
Banila Co. Clean it Zero (粉紅色)
Banila Co. Clean it Zero Radiance(銀白色-美白)
Banila Co. Clean it Ze
ro Resveratrol(青綠色-抗氧)
Banila Co. Clean it Zero Sensitive Skin(湖水綠色-敏感)



質地:
霜狀,推開左會有D油油地咁樣.



使用方法:
面及手不用濕,取適量直接在面上打圏,全面連眼,唇都可以,然後過水,便可卸妝。

粉紅色 :
朋友話係玫瑰味,但我覺得有少少膠味, 依個香味不太深得我心.
我油性皮膚於春夏潮濕天氣用,"粉紅色"用完唔
算lup,但唔夠清爽,亦無去黃效果!
但如果你係乾性皮膚,依個就算春夏季用都會無問題!




青綠色-抗氧"Resveratrol :
有少許青瓜味,幾清新,唔算好勁香料味
油性皮膚/混合性皮膚好適合用依個,
因為比起"粉紅色"依個清爽好多,而且做到佢抗氧去黃效果! 當然如果你係乾性皮膚,依個唔岩你!


用後感 :
卸妝真係卸得好乾淨幾好用,試過去完clubbing(濃妝少少)返到屋企好累,都卸得好快&乾淨.
由於我所有eyeliner/mascara都好防油的,佢都卸左90%, 眼頭位依d細微位置都會用返cotton pad卸,其他位置係完全卸得乾淨的!
試過用完clean it zero再用返Bioderma再測試下係咪真係乾淨, 結果真係乾淨!!
亦試過卸眼時唔覺意入左少少眼,但無"那"眼現象!
推開左後,係有少少油狀,過水時要過耐少少.
左: 洗前
右: 洗後 (去到黃
)



****** 後加 (已用大約2個月)*******

唉....其實我自知自已係唔用得有油成份既野REMOVER, 不過又覺得有油成份先REMOVE得快+乾淨, 之前其實有試過shu uemura(美白/綠茶line) / FANCL, 最終用左2-3個月後, 都係不停生暗粒!
唸住希望E個無事, 事隔2個左右的今天, 我相信我D暗粒都係因為用E個!
不過, 平心而論, 佢真係好夠乾淨 & 唔LUP & 去到黃氣, 不過應該真係我個人問題用唔到
有油成份既野卸妝先咁樣!
如果你都係我咁麻煩既SKIN, 勸你都係乖乖地用返bioderma / 洗面奶!

好!!! 我認命!
(PS: shu美白果隻卸妝油最最最最差!!!)

Author X
Ms.K at 08/15/2013 02:43 pm comment
hello! 呢個係有油份O既? 仲想叫個FD幫我去KOREA買tim~ 而家真係要諗諗咯!!

沒有留言:

張貼留言