2013年9月12日 星期四

蝸牛面膜 (Purederm- Snail Age Regenerating Multi-step Treatment - 抗衰老保濕蝸牛3D面膜


蝸牛面膜 (Purederm- Snail Age Regenerating Multi-step Treatment - 抗衰老保濕蝸牛3D面膜)

文章日期:06/25/2013 02:45 pm
市面上越黎越多蝸牛黏液研制既護膚品
蝸牛功效故事我都聽過兩個
都係講緊可以把傷口更快速癒合…不會留下疤痕
在人類皮膚上產生嫩膚、再生及修復的神奇功效

其實又係之前行Log On見到架
見佢係蝸牛Mask...係LogOn賣…應該唔差就買左啦

冬天乾燥適用
夏天長期係冷氣房所以我都覺得好岩用

Purederm- Snail Age Regenerating Multi-step Treatment
抗衰老保濕蝸牛3D面膜

$100 /10塊


有圖教你點敷呢個Mask
韓文 & 英文

佢有2 part架
分別係…上面Step1 - 抗老緊緻保濕精華 2g
水Gel質地
促進细胞再生...抗皺…具有抗衰老...預防老化

下面step2係面膜…都有精華架~
含蜈牛黏液1%、膠原蛋白…使肌膚细胞再生…美白
同埋都幾多…所以我都分開兩次用

3D面膜可以敷到平面面膜敷唔到架位

(hahahaha…唔知大家睇唔睇到佢點樣樣3D)


首先由下巴開始
然后先按順序…鼻…眼…呃頭
佢係敷到耳旁

可惜我唔覺佢貼面囉
特別中間位置(可能我下巴唔夠尖haha)

鼻上一塊紙…樹起左


眼位佢有剪開左
但唔貼囉



敷完…係覺得好水潤同亮白左
我都係唔會洗面…按摩
到最後佢係lup lup地架
不過我都係唔洗…查Bio Oil就訓啦

第二日起身…重係咁水潤



PS:用完第二次…都係靜好多精華
我會拎黎按下手










希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言