2013年9月12日 星期四

everyBody Labo - PURIFYING ( Purifying Cleansing Gel - 淨化潔面啫喱 )


everyBody Labo - PURIFYING ( Purifying Cleansing Gel - 淨化潔面啫喱 )

文章日期:07/08/2013 03:30 pm
之前生日…去買野有discount果時諗起另一半差不多要買洗面野…買俾佢try下囉
不過得到好多負評…勁心淡!!!

負評: 都唔起泡…要用好多先有泡泡囉
洗完重好似有D野咁都唔乾淨...唔用好過
(我解釋: 有泡泡係好似好乾淨但唔=好架)
火鬼滾拎返黎試下係咪咁差


Purifying Cleansing Gel - 淨化潔面啫喱
$138.00 /80ml



潔面後幾分鐘又滿面油光?
潔面產品使用不當容易產生過度清潔,洗去了肌膚表面的大量皮脂,影響水油平衡,造成肌膚出油不斷。
Purifying Cleansing Gel採用溫和潔凈成分,有效瓦解多餘油脂,清理毛孔污垢。
特別添加德國洋甘菊精華和蘆薈精華,抑制細菌生長,消炎鎮定肌膚;搭配甜菜堿和尿囊素等舒緩保濕成分,以及檸檬酸,收斂肌膚。
清爽的啫喱質地,低泡無負擔,去除面部油光,深層淨化肌膚,使用後長時間保持肌膚舒適乾爽。




用完…其實我就覺得冇乜野…洗唔洗咁負評呀!
係起唔到D咩泡泡
如果真係要好多…就用起泡網
不過起到都唔細密
一上面按摩一兩下就會冇咁D泡 tim

但我接受到果個感覺
重有個味道都幾舒服…洗完又唔會乾
係洗完皮膚都滑滑咁…都爽架!

我都明白點解男士唔喜歡E隻野啦
不過如果要比較下架…↓↓↓↓↓↓↓會好用D

VICHY (Normaderm Cleansing Gel 油脂調護潔面啫喱)
http://authorxy.blogspot.hk/2013/09/vichy-normaderm-cleansing-gel.html


乾性皮膚架人
我覺得除左用洗面奶之外
E個都係一個唔錯架選擇





























希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言