2013年9月12日 星期四

男士護膚 Log On Skincare (石澤研究所 - Vegeboy basic)


男士護膚 Log On Skincare (石澤研究所 - Vegeboy basic)

文章日期:06/18/2013 04:57 pm
一直都想改善下另一半架肌膚
但出面賣晒廣告架男性護膚品
有得試上手…但都好大陣味
好大陣男性味道架香料

本人覺得…有香料架護膚品已經減晒分唔多好
佢落得香料…都唔知重會落D咩係咪先?

E個係行Log On果時見到
應該好岩一D從來都冇照顧過自己塊面架男士用架
所以我買左俾我另一半用
Vegeboy basic - 素食男孩基本
洗面…保濕

http://www.ishizawa-lab.co.jp/vegeboy_basic/wash.html


Face Wash

$99 / 100g

我見到E 3個圖…毛孔粗大…油…乾!
正正係我想幫另一半解決架問題


天然泥 x 天然架草藥…泥可清潔
含透明質酸...膠原蛋白...天然草藥作保濕
維生素C作抗氧化
無色素…無香料…無礦物油
白色膏狀唔可以話冇味…不過唔係出面果D男人味
有少少淡淡地架清草味咁

起到細密架泡泡
我用過覺得乾架用完
另一半就覺得…好乾淨…好爽
(我諗D個就係男性護膚品同女性護膚品架分別啦)


ALL IN ONE GEL - 爽膚水 + 精華 + 保濕

佢會教你如何試用...好岩D初入門架男士

又係含透明質酸...膠原蛋白...天然草藥作保濕
維生素C作抗氧化

無色素…無香料…無礦物油

我就冇用到E個啦
另一半就覺得保濕…同涼涼地
不過如果冬天用就唔夠用了
夏天用就好正



觀察到另一半架皮膚好左
所以如果想買護膚品俾另一半又唔知買咩好
可以選擇E個








希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言