2013年9月10日 星期二

油性暗蒼皮膚蘆薈薄荷面膜

油性暗蒼皮膚蘆薈薄荷面膜

文章日期:06/13/2013 03:51 pm
每次女性週期前都會爆暗蒼
不停爆蒼好可憐>"<
加上我又係油性皮膚
一到夏天,for 暗蒼既PRODUCT又要STANDBY.


彩豐行 JimmBENNY
蘆薈極速收毛孔冰肌面膜
Aloe Vera Pore Minimizing Cooling Mask

$26 / 100ml



主要成份:
蘆薈精華、金縷梅精華液、綠茶精華、橄欖葉精華、佛手柑香薰油、薄荷葉精華


用法:
潔面後,塗厚層於面部,待10分鐘,最後以清水沖洗便可。


用後感:
當一敷上面,已經感覺到好涼&好強的薄荷,對生左好多蒼蒼既我黎講,這是非常舒服!
感覺好舒服,好涼快,真係cooling到,我並沒有全面咁敷,只係敷左響T-ZONE & 面上既蒼蒼位,
收毛孔我就唔太覺(反而Innsifree火山泥我覺有收毛孔),但相信針清後,對舒緩係有非常幫助!
價錢更加唔洗多講,彩豐行既價錢非常親民! 男仔更油性皮膚會更適合用! 值得買黎看下門口
!!





author X

沒有留言:

張貼留言