2013年9月9日 星期一

深層清潔面膜 + 保濕面膜 (SASSOU DEEP CLEANING CLAY MASK + APIVITA 青瓜 MASK )

深層清潔面膜 + 保濕面膜 (SASSOU DEEP CLEANING CLAY MASK + APIVITA 青瓜 MASK )

文章日期:05/29/2013 10:02 am
平時相信大家都會敷下Mask...
我就好鍾意買mask...但懶…希望因為E個blog…我會勤力D


Y第一篇介紹架係
SASSOU DEEP CLEANING CLAY MASK &
Apivita Intensive Hydration Mask with Cucumber
姐係...( 深層清潔 + 保濕 )

每次我敷Mask都會為皮膚做一個深層清潔/Peeling
個感覺就係可以勁乾淨去吸收個Mask囉
 價格 : $680 / 30g
E 個 Mask 犀利啦…
網上都有好多用家大讚佢架功效...我都唔需要再講太多

當洗面膏太浪費了…我只會作深層清潔


重有唔洗等等等…只需1min…就搞掂~

乾查全面…加少少水....↑再加多D水...洗左!!!!!!
效果當然就係白左同就乾淨啦
不過…我本身皮膚好乾…所以就算點樣樣防到水份流失
我都要好快手咁敷返個保濕Mask

我買左
APIVITA兩款Mask試下…香橙(調理,亮白)同青瓜(灌水)
 可以咁樣樣     
                        

 價格 : $240 / 12 x 8g

今次我用青瓜水凝面膜(只要皮膚有夠水份...自然就會收毛孔...其他架護膚都會事半功倍架)
所以Y很著重保濕
心血來潮...
配合Matricol Pure collagen mask(100% 純骨膠原乾性面膜紙 )
佢可以美白嫩滑肌膚
增強皮膚彈性...收細毛孔...深層補濕...減淡細紋


一張A4紙咁大…我好懶地剪了一條
一塊敷太浪費了我覺得...$50一塊…其實有點貴
所以我只敷T字位&下巴

好吧!開始~



用後感 : 初初敷時吉吉地
事關皮膚乾嘛...所以在注水...青瓜工作中...
還有牛油果及乳木果精華...深層滋潤肌膚提供養分
利用綠茶作為基底...抗氧化功效倍增~
敷完10mins…我再按摩一下先清
你睇下…本身我塊面黃黃地…敷完都白左不少~

如果想了解埋
(Apivita Revitalizing Mask with Orange 香橙更生面膜)
可以去E度↓
http://authorxy.blogspot.hk/2013/09/apivita-revitalizing-mask-with-orange.html

希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言