2013年9月12日 星期四

the history of Whoo后 拱辰享 雪-美白面霜/美白膏


the history of Whoo后 拱辰享 雪-美白面霜/美白膏

文章日期:08/09/2013 05:55 pm
最近同author Y 不停睇美白膏
睇到我眼都花埋.哈哈!
author Y 話 XXXX 好得.
而我,早排bid左韓國WHOO <<the history of 后>> 黎試.
嘩...
我未試過美白膏咁滑+唔lup ><

Whoo后 拱辰享 雪-美白面霜 ¥1280.00
(http://www.whoo.hk/goods.php?id=283)
是具有美白功效的功能性化妆品,新的美白秘方屑感散和七香八白散被肌肤深深渗透,打造肌肤如白玉般清澈透明。




用後感:
上網睇過有人話好用,所以bid住sample試下先,一黎怕lup,二係怕敏感,三黎貨size太貴.哈哈.
唔好睇佢sample咁細包,一包用到都好耐,我每次用既份量唔太多,上網人教查某d位only,但我都全面查,
佢質地推得好開,推完好快索晒,你睇下張相就知,張相只係推開左一下,好推,好透薄,同埋真係一d 都唔lup.點唔lup法?
我平時step 如下:
Bio Oil + Toner >>> 查完會面上有D油光,要等下先會索晒 >>> 查依個美白面霜
當我正在等D Bio Oil索之時,有時我等唔切,快快手就查埋依個美白面霜就訓,查完,竟然地令我本身有D 油光都無左,好索喎!


你問我去唔去到班? 事關我果D係因為早幾年食避孕藥而做成的女性荷爾蒙班 (對,食避孕藥真係會生班班,所有避孕藥會有既side effect我中晒,遲d 開post講)
所以我深信得lazer整得走我d班.
但我面一向真係好黃,用左佢之後,真係改善到喎,朝早起身明顯皮膚係光亮左(拿..依排我咩mask都無用,家事太busy><所以連blog都打少了,好在有author y幫手打下).
我覺得好good!!



其實我有bid埋 :
Whoo后 拱辰享 雪-美白爽肤水     ¥498.00
(http://www.whoo.hk/goods.php?id=279)

我有試過: 爽肤水 > 美白膏
我又覺得少少lup,我係少少lup都唔喜歡嫁ma >< 應該係佢本身個爽肤水係比較rich,
我開頭以為一齊用勁d,但反而感覺一般,我都係中意分開用多d,個爽肤水,我之後再開個post講啦.
總括黎講, 我愛依個美白膏, 但係................價錢上就唔親民了!!!

推推推~ (下次講下美白cream的雷品 ><)

author x

沒有留言:

張貼留言