2013年9月10日 星期二

天后出名日式蛋包飯-生原創(蛋包飯)

天后出名日式蛋包飯-生原創(蛋包飯)

文章日期:06/06/2013 05:41 pm
天后好出名既蛋包飯
上晒電視
之前去過2次都排
晒大隊而放棄
今次7點未夠就到左, 唔洗等位有得食.



二個人嗌左以下幾樣野 :
$365(加埋一) :
1. 鰻魚蛋包飯 (配咖哩汁) $98
2. 原件黑豚蛋包飯 (配白汁) $忘記
3. 燒鯖魚 
$58
4. 燒牛舌 $忘記
5. 燒雞皮 $15
6. 燒鵝肝 $48


"飯"後感:
蛋包很厚, 日本珍珠米做的飯, 而且好夠熱好好味!
份量唔大份,正常女仔食晒一整個應該會覺得full & 少少漏, 以男仔計算,一個份量一定唔夠.
(我只食一半,男朋友就食左total 1+0.5個)
上網睇Comment話"鰻魚唔太多&有魚骨",但我食又無咁情況,因為食鰻魚最差最差就係有魚骨!
鰻魚份量的確唔算好多,但一定食得到,大約3啖入面,有一啖食到啦,我覺得可以接受喎!
至於個黑豚蛋包飯, 黑豚整得太干, 唔juice, 而d飯亦無鰻魚蛋包飯d飯咁濃味, 淡味d!
單食鰻
魚蛋包飯唔會覺得佢味道好濃,當比較兩個飯後,就會食到其實鰻魚蛋包飯濃味好多,都有鰻魚味!我覺得佢個飯整得幾好味&"野"味!
鰻魚蛋包飯貴d都真係有原因的,YUMMY 




:
白汁=芝士汁,超級超級超級好味!!(無錯,我愛濃味野) 好彩個黑豚有得點下白汁,咁先好d無咁dry
!
咖哩汁,不錯,唔會好甜果隻咖
哩,好夠香,唔食得辣既人都食到.
但我愛白汁(芝士)多D 





燒物
全部都唔掂!!!燒物其實無咩難度,但唔知點解會咁樣樣
個燒鯖魚OK!! 牛舌非常"蘇", 雞皮 & 鵝肝燒到勁干!
勁失望! 鵝肝$48一塊唔算好貴,但干到不得了!
正常燒完入面重有少少鵝油響入面,依度燒到好似一塊比牛肉干厚少少既干物咁!食左一半已經唔想食!!! (我好愛鵝干GA MA><)
下次再黎,打一定一定只嗌佢d蛋包飯就算!

會再黎,但一定只會食佢d蛋包飯,燒物一定唔會再嗌!





生原創(蛋包飯) Omerice
地址 : 天后清風街3號地下 
電話 : 2512 1809

沒有留言:

張貼留言