2013年9月10日 星期二

MTM skincare ( EYE Mask & EYE Serum & EYE Cream )

MTM skincare ( EYE Mask & EYE Serum & EYE Cream )

文章日期:06/03/2013 05:00 pm
E篇文好長...不過有興趣佢眼部產品架…可以耐心睇下呀~

每天的早上和晚上…Y 都會查3種野上眼
(有時覺得好煩…但我keep住都年幾啦...因為work嘛)

可留意下圖…MTM個姐姐怕我亂晒
所以印1,2,3,4咁貼上去…hahahaha
~


事關 Y 由F.4開始
用遮瑕膏遮黑眼圈返學
(果時已經好勁眼圈!!勁貪靚!!!)
但!!!!!!!完全冇落妝架概念~~
搞到眼架皮膚差到冇朋友


重溫MTM架
Eye Make–Up Remover & Make–Up Remover
(眼部卸妝液 + 卸妝啫喱)
可以去E度↓↓↓↓↓↓↓ 

http://authorxy.blogspot.hk/2013/09/mtm-skincare-eye-makeup-remover-makeup.html

時間一日一日咁過…眼仔就越黎越差!!!!!!!!!!!
面同眼架顏色…眼位係啞色!!!

有一天同X MSN傾開計...佢同我講MTM有得試

Custom-blended Eye Mask
X 同我講E間野OK…咁我就上左去試

嘩~~~D野勁貴!但一試個Eye Mask就知道有料到喎

$1380/12 pairs eye mask with 30ml Custom-blended Intensive Eye Care Complex

慢慢長路2字頭隻眼就睇落老到死
所以盡地一鋪 就買買埋埋囉

T1 - 水份 + 循環
T2 - 彈性 + 眼紋
T3 - 收緊 + 黑眼圈
咁輪流用…一枝就用黎急救
Day1 - T1, Day2 - T2, Day3 - T3, Day4 - T1......咁
好乖地連續用左12塊之後....

唔可以話好返晒架啦…點都有D紋架啦咁多年
但都好返在90%...眼位有返光彩已經十分好!!
所以keep住用...
網上好多人都有講佢E個產品…所以我都唔詳談呢個MASK啦


講返個眼精華同眼霜
Copy個圖落黎先

日:

1) 左 1   Moisture Building Complex ( 貯水補濕精華素)  $2280  30mL

- 深層保濕、減淡細紋、彈性光澤

蘊含極緻超級鎖水粒子玻尿酸的 Moisture Building Complex,能渗透肌膚底層為深層缺水的肌膚解渴及持久鎖住水分。
獨有的精華適合所有膚質特別是缺水及老化的肌膚,讓肌膚有看得見的淡紋及增加肌膚彈性及亮度。


*** 查上去感覺水潤..但唔會話好快俾皮膚吸收晒..都幾保濕




2) 左2     Lifting Eye Essence (眼部提昇精華素)  $1680  15mL
 
  ↑↑↑↑↑↑↑↑↑前↑↑↑↑↑↑↑         ↑↑↑↑↑↑↑↑後↑↑↑↑↑↑↑↑
-收緊眼袋、緊緻、減淡細紋
源自夏威夷深海、獨有的活性海藻複合物,能增進肌底膠原蛋白及彈力蛋白的支撐性;
紅藻精華則為眼部肌膚注入充足水分。
使用一次,即有明顯緊緻及提升效果,連續使用 28 日,能有效改善眼肚、眼角及眼蓋的鬆弛現象。


*** 佢係gel黎架...我靜係查上眼皮~
等隻眼睇上去冇咁脹同dom落黎..向上查...好快就會吸收晒…
查上去一陣你會感覺到提拉起…
***但有樣我覺得唔好…點解可以即時提升?其實都係因為D gel…
我試過去到晏就…起擦交碎…如果化妝…真係OMG~~~~
所以我唔會再回購!!


3) 左3   Soothing Eye Cream (舒緩眼霜)  $680 15g
[ cream狀 ]
- 滋潤、減淡細紋皺紋、促進細胞更生
蘊含維他命 E,滋潤肌膚,防止細紋及皺紋出現;
維他命 B5 有助效刺激細胞再生,防止黑色素形成,改善黑眼圈。
小米草精華亦能收斂眼袋,消除眼部疲勞,令肌膚緊緻明亮。


***佢有兩隻架…另一隻係

Nutriment Eye Cream (
舒肌眼霜) - 保濕、舒緩、抗氧化
因為我眼仔弱D乾D…所以姐姐都係建議我用滋潤D架…

Nutriment岩D敏感D架人用...不過我兩隻試過上手…

Nutriment水D架…Soothing就潤D...


又Copy個圖落黎先


夜:
1) 右3
Collagen Hydro Essence (膠原緊緻精華素) $2280  30mL
- 彈性緊緻、減淡皺紋、深層保濕
緊緻的精華素含天然的植物膠原蛋白及月桃葉精華,於睡眠間,能快速地被肌膚底層吸收,促進膠原生長,重拾彈性及更生暗啞老化肌膚。
配合楊桃葉萃取有效減少由暴曬形成的紋理及皺紋,重塑昔日幼嫩美肌。

***佢同我日頭用架第一隻差唔多…
但E隻就水D…好似查D水上眼…好快就俾吸收晒啦~



2) 右2  Botimate™ Eye Serum (Botimate™ 抗衰老眼部精華素)
 $1500 15mL
 - 減淡皺紋、緊緻、深層保濕
輕盈的精華素能迅速地滲透嬌嫩的眼部肌膚,持續為肌膚鎖水及充電,讓疲倦的肌膚細胞蘇醒。
內含維他命 E 及六胜肽成分,能緊緻及亮澤明眸,減褪魚尾紋、浮腫及黑眼圈,回復青春,重塑年輕光采。

***E隻精華好滋潤…好似查cream咁



3) 右1
Reishi Eye Cream (靈芝漢方眼霜)  $1180 15g
 - 抗衰老、緊緻、促進細胞更生
蘊含珍貴漢方精華 - 頂級赤芝和人參精萃,能有效調養眼部幼嫩肌膚,提升細胞核內的 DNA 合成,及加速血液循環,高效保護細胞抵禦自由基,同時活化細胞更生,回復年輕緊緻,使肌膚明亮有活力

***E隻都係滋潤…只能適合夜晚…但可放心架係
好多人都驚查滋潤架野係保養到個皮膚…但同時都驚生油脂粒…
但MTM架產品可以絕對的放心…唔會有E個問題…就算我查左咁多…都冇問題!!!


其實都未講…

唔好睇個價錢好貴咁
其實可以用到一年或以上架
所以…計返都抵架
鬼叫佢Work咩~

重有...
所有架精華同cream都會同你調配返適會你架精華

我通常都係以下果幾隻…哈哈


希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言