2013年9月12日 星期四

Nature Republic Foot Peeling Mask 去角質足膜*內有嘔心相片*(勁得!!)


Nature Republic Foot Peeling Mask 去角質足膜*內有嘔心相片*(勁得!!)

文章日期:07/22/2013 12:00 pm
韓國Nature Republic Foot Peeling Mask 去角質足膜
價錢: $30-45/pc



用後感:
正常地係需要敷60-90mins,由於我好耐之前敷過milky foot mask無料到,
但好朋友極推這個Foot Peeling Mask比我試,我今次敷足120mins(2hr)!!哈哈!!


當敷完後,隻腳感到非常非常干,干到我想查cream,干到d皮好似少少mount到好緊咁樣1
朋友話係會咁樣,話咁樣等於差唔多會脫皮,朋友女敷完後的第4-5日後,開始脫皮的!!
當我敷完後的第4-5日,完全無脫皮,心唸依隻野同milky foot mask一樣係廢既,
又係唔明點解我朋友講到咁堅啦...
朋友女話我: "你d新陳代謝慢到爆!!!"
好!! 我比多幾日時間佢...
有一日落大雨,對鞋+腳up住濕晒,返到屋企,發現有脫皮現象!
再有一日我響屋企自家浸腳(hot water + 浴鹽)
嘩嘩嘩~ 唔知點解浸腳後,腳d死皮開始nut,莆晒出黎!!!
經過以上經驗,我發覺,如果敷完而無成日濕水,係發揮唔到佢既作用.
但敷完後成日濕水,就會脫皮脫得好勁!!!
由於我成日著高跟鞋,腳底中間位置已起左一個好強+厚既"針"
人地話愈磨會愈厚,但今次敷完後,成舊"針"nut到出黎呀!!
當然都重有少少,唔係話nut完就完全無!!!
依隻野!!!!
我好推!!!!!!!!!!

****** 下面有好好好嘔心脫腳皮相片,接受唔到人士勿看 *******

>>
>>>
>>>>
>>>>>
>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>>







確實地好嘔心, 但有圖有真相!!
多謝收睇!!!
祝大家無嘔返尋晚d 晚飯出黎 :)


author x
carrieleung0106 at 08/01/2013 03:06 pm comment
我想問下係咪真係有用, 我又係因為成日著高踭, 又成日磨, 個腳踭變得好"鞋"
Author X & Y at 08/01/2013 04:29 pm reply
我都係個腳踭好"鞋",中間位有舊"針"TIM...我覺得係去到好多死皮的, 用完唔好勁爆期望即刻好好滑, 但的確係有改善到的 :) 但有心理準備, 我7月1X號fu的, 到現在8月1日, d皮都重未nut晒-_-未敢著涼鞋..

沒有留言:

張貼留言