2013年9月10日 星期二

MTM skincare (Multi-Vit Skin Tone 多重維他命化妝水)

MTM skincare (Multi-Vit Skin Tone 多重維他命化妝水)

文章日期:06/06/2013 10:58 am
唔知大家會唔會都好緊張自己條頸呢?
姐係頸紋

今日同大家講下頸架產品參考下

Multi-Vit Skin Tone 多重維他命化妝水


橙色架cream狀…
我都會覺得"真係好維他命喎!哈~"

其實應該係查面架…不過
MTM個姐姐見我頸有條紋都幾深色
所以俾我日頭用上頸
佢話可以淡化個色水…唔覺有條紋
等佢唔好惡化

不過…我用左一枝了
查頸其實係咪浪費左D呢

效果…就查完皮膚光身左…真係唔多覺
(咁係咪要keep住查先得?)
當然我都要配合日常生活習慣
唔好成日望電話同地下先得架

一般般的頸cream...
另一枝我會想用落個面到睇下效果再講!
要留意唷~
希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言