2013年9月12日 星期四

Aesop (Oil Free Facial Hydrating Serum - 無油保濕精華 )


Aesop (Oil Free Facial Hydrating Serum - 無油保濕精華 )

文章日期:06/24/2013 02:00 pm
雖然E+先講有D out
不過都想講下...記住自己都有用過
就係Aesop架皇牌
Oil Free Facial Hydrating Serum - 無油保濕精華

$470 /100ml
天然野啦又係
精華素黎講…佢個價錢抵到爆
四百幾100ml…出面大多都三百幾左右…30ml
/60ml

佢話有蘆薈成份…所以如果我有想爆暗瘡
或者有暗粒&黑頭…我清完…我都會用佢
又或者紅紅地有DD感敏…我又用下佢
舒緩下個皮膚嘛
重有我夜晚先用佢架…(純粹個人喜好)
所以佢好耐用呀…我上年10月買到E+都未用完
(其實都要快D清左佢…唔係會過期哈哈^^")


玻璃瓶設計…大愛
質地睇落去有D似蜜糖…好似好厚身好杰
不過查上面就知道…好易推
天然味…唔會話好難嗅



初初查上面差唔多乾架時候有D好似lup架感覺
過多陣就冇啦

保濕度我覺得佢掂架…冇咁易出油呀塊面
重有佢有話係適合濕熱或污染架氣候使用
香港夏天就係濕熱啦…空氣都唔係好清新
又成日係冷氣房入面…所以E個精華幫到唔少手

希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言