2013年9月10日 星期二

彩豐行十倍淨白白米洗面奶-去黃/敏感適合

彩豐行十倍淨白白米洗面奶-去黃/敏感適合

文章日期:06/13/2013 05:29 pm
我皮膚太麻煩!!
話說發現近排生左好多暗粒,生理週期又生暗蒼,
其實一直自己知自己事,我知自己面部係唔用得有油成份既make up remover
之前用過shu uemura / fancl既卸妝油
依兩隻比較,我覺得fancl好用好多,shu uemura好干,美白果隻重差!
fancl其實都出名好用,講真, 隻隻都好乾淨, 又快手
但好可惜我D皮膚都係用唔到有油成份既野,
我有做足乳化各樣,但點解都會咁樣?? 我都唔知...
只好認命, 用返bioderma紅水 / 洗面奶.

bioderma紅水我覺得少少煩,因為要卸多幾次以確保乾淨.
但又真係最溫和最無死既卸妝水!
洗面奶 ; 都係我選可以用而不死既product.


彩豐行 C.L
十倍淨白白米洗面奶
Rice Brightening Cleansing Milk
$49 / 200ml



主要成份:
水解白米蛋白精華、紅莓精華、米糠發酵精華、甘草精華液

用法:
塗於乾爽之面部及頸部,用手指輕輕按摩、以清水沖洗。

用後感:
今次係我第3支了,之前份玻璃樽,個pump又成日壞!個玻璃樽又扭唔開,總係覺得入面重有好多未pump到出黎.果時$69/200ml,依家佢改良左用膠樽,個樣好唔討好,有d醜樣,但重平左$20!
講實際,依個改良辦好好多,又易PUMP,重平左!!! 比個good佢!!!
我用黎卸妝之用, 查完打圈卒完用tissue off,重覆卸三次!

佢唔係好"傑", 比較稀d, 所以我會重手d pump 3pump用!
洗面野我好注重去唔去到黃,依個有白米成份,真係做得到!!!
tissue off後過水,真係會淨白左,即時睇到的!!! 平野有好喎!!

我用亦無敏感,非常溫和!!其實我有用過青瓜洗面奶(彩豐行皇牌),都唔錯!比較"傑"身d,但去唔到黃!只係聞到好fresh既香味!

相比之下,我鐘意依個白米洗面奶,又清潔到,又白到
,又唔敏感,又經濟,但代假係要洗多2次,此終洗面奶唔及卸妝油果d咁快手!
我會繼續乖乖地用返佢, 唔敢再花心去試其他了!

沒有留言:

張貼留言