2013年9月10日 星期二

Kracie 肌美精 Mask 水分滲透面膜 (深層美白)

Kracie 肌美精 Mask 水分滲透面膜 (深層美白)

文章日期:06/05/2013 01:32 pm
去到日本
係女仔架一定會行下個藥房
就算唔識睇D日文
我可以行幾個鐘架!

今日同大家講下之前去日本買架面膜
不過E隻…香港卓記 sasa 都有得買

肌美精 -水分滲透面膜(深層美白)
 一盒有5塊


精華岩岩好…唔會多到滿晒
(通常多精華我都會收埋放落雪櫃敷兩次…不過E個岩岩好…敷一次炸)


http://www.hadabisei.jp/products/mask/index.html#item04
    對於那些尋求一款美白的皮膚,集中美白+" E君保健藥血清"。
    維生素C(美白活性成分)和膠原蛋白(保濕)的組合。
    抑制黑色素的生成,防止色斑和雀斑。
    採用100%天然棉。
    水分滲透效果/果酸(檸檬提取物)組合(靈活角質)。



面膜紙比較大張…敷唔到鼻旁


(20 mins 後)
有白到架…同都有保濕

我想講佢E個品牌架Mask比較特別
平時果D Mask...敷完…按摩後…精華會吸收晒
唔查野…慢慢都係會乾架

E個…按摩後…精華吸收晒後
佢重有個油份係到滋潤肌膚架…(少少唔係多)
我敷面膜唔會過水…唔想浪費個精華嘛
(有人會話…咁耐左咪會生油脂粒囉)

但我就敷完…按完…再簿簿查層cream訓教
第二日起身…都吸收晒lu
無生油脂粒!!
(但如果敷到眼位…就記得敷完抹乾淨啦)

希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言