2013年9月12日 星期四

bareMinerals (Pure Transformation Night Treatment - 晚間修復粉)


bareMinerals (Pure Transformation Night Treatment - 晚間修復粉)

文章日期:07/02/2013 04:00 pm
每次行過都想買
機緣巧合…終於都買左黎試下
出面好多好評…好吸引

Pure Transformation Night Treatment - 晚間修復粉

$520 /42g
佢有Clear (透明) & Light (淺色)訓教又唔洗見人...所以我簡透明


採用高濃度粉狀配方,利用睡眠時的黃金修護時間, 變走你的毛孔及細紋,猶如於晚間敷了個粉狀面膜般,翌日肌膚神奇地變得年輕柔滑。

於美國大受歡迎的晚間修復粉蘊含專利ActiveSoil Complex成分,具有高度抗氧化效能,能促進細胞更新及皮膚的新陳代謝,經臨床實驗證明,有效收細毛孔,減淡細紋及幼紋。

另 蘊含Ectoin Extract依克多因精華,提供長時間鎖水功效;糅合Emblica Fruit餘甘子果實,具舒緩發炎特性,有效令肌膚回復光澤。產品不含防腐劑及有害化學物質,適合任何肌膚人士使用;暗瘡性膚質人士使用,效果更為顯著。 83% 使用者持續使用後,    認為有效修飾瑕疵及毛孔;85% 顧客認為有效提升肌膚質感;89% 顧客認為肌膚更   緊緻、回復彈性。


1. 於晚間潔面及完成所有保濕修護程序後作最後一步使用
2. 使用前,輕輕搖動罐子,讓內置掃頭沾上適量粉末
3. 打開蓋子,拍走多餘粉末,將產品以打圈方式輕輕掃上面
4. 可重複2-3次,直至粉末完全覆蓋面上



用後感:
初初第一晚唔知係咪心理影響
我第二日起身覺得...E~~~WORK野喎

用左一個星期了
其實…之後睇返…都唔係咁誇張姐
我唔覺我D毛孔細左

如果有暗倉同暗粒…第二日都有減退DD架
不過消炎架效果唔係好勁

可能又係天然野
都係要一頭半個月先有效果

希望大家鍾意我E個分享啦

Author Y


--------------------------------------------------------------------------------



Author X & Author Y 大家都一齊買左依個野試,真金白銀買的!!

我唸左好耐都唔明白點解上網 D 人講到好好用, 係咪我地未試真?? 定可能係真金白銀同唔係既分別?!?!

我地都一齊買左 CLEAR 色, 由於我係唔係響counter買, 無睇實色就買左!

下圖:
左邊是我平時碎粉色
右邊為晚間修復粉CLEAR 色 (深勁多)


用後感:
clear 色: 深到不得了, 我本身膚色都唔算白, 都覺得好深色, 雖然佢有d 珠光效果, 但查完有面色一沉既感覺.
我KEEP住用左一星期, 當一查完上面果下, 係無晒油光 & 無晒毛孔, 咁查左D 粉上去, 無油光無毛孔係正常, 第2朝起身, 唔覺得有修護到什麼, 好失望 :(
唸住唔好浪費, 當碎粉用啦, 當碎粉用佢幾控油, 真係唔洗補妝, 但無奈隻CLEAR COLOR好深色!
For myself 真金白銀, 我一定唔會再買 :(


AUTHOR X

沒有留言:

張貼留言