2013年9月9日 星期一

口腔護理除異味-Dentiste Plus White漱口水


口腔護理除異味-Dentiste Plus White漱口水

文章日期:05/30/2013 05:36 pm
唔知大家愛唔愛食有蒜頭/濃味既食品??
個人經驗,食完後,當晚刷晒牙/用晒漱口水(我家人多數係買李施德林),
第二日起身個口都仍然會有異味!
返屋企臭親另一半都還好D HAHA ,返工臭親D客人就尷尬死!


介紹一隻好好用既漱口水
香港唔知邊度有得買
如果去開泰國,掃返 3 5 7打返香港!
因為佢去除異味既程度係非常好
有煙民朋友話佢去煙味好掂.
我自己去蒜味/酒後味就覺得好好



薄荷好重好強

唔溝水的話,有D辣
我自己會溝少少水

佢隻薄荷味唔假,我好怕D好假既味既漱口水
例如 : 李斯得林雲呢拿味漱口水
"long"完有d反胃想嘔,覺得個味太假
咩都事少, 最重要去到異味
依支完全做到!! 成日要見客果d,買支試下!會愛上!
我見過萬寧有牙膏賣,但成$5x一支

下次去開泰國一定要買支試下, 好得!!!



AUTHOR X

沒有留言:

張貼留言