2013年9月12日 星期四

Shara Shara蝸牛面膜-混合性/油性/敏感皮膚會愛


Shara Shara蝸牛面膜-混合性/油性/敏感皮膚會愛

文章日期:07/03/2013 10:49 am
我好愛蝸牛既產品!!
因為當我塊面極度紅,極度敏感時,係一隻好出名既蝸牛精華幫左我好多.
果時蝸牛產品重未hit

韓國 --- Shara Shara 蝸牛面膜



地點:
唯一一家在梨大的夢幻店舖 (我是叫朋友幫我買的)



用後感:
佢張paper都好貼面(但都唔夠台灣mask貼) ,d精華份量剛剛好,唔會滴到周圍都係,但一定足夠你敷 & 按埋頸.
我用依隻蝸牛面膜已經用左50塊,上一個冬天,我成日敷佢,我記憶中好似$5一塊.
佢舒緩到我面既敏感降到紅,單係依個point我已經覺得好好!
此終蝸牛產品會比較潤d,對我黎講依隻唔算好潤,可能蝸牛成份唔算好高?!?但$5一塊唔好要求好多蝸牛成份了吧!
但敷完塊面即刻有水潤左但又唔lup,我好中意依個感覺,依個係我其中一個接受唔洗去的mask,
至於美白去黃,唔太明顯,依個都唔係佢主要功效,所以唔expect佢會美白!
總括黎講,混合性/油性皮膚/敏感人士會中意依個mask, 因為水潤得黎而唔lup, 唔敏感又降到紅 ; 但干性皮膚會嚴佢無咩料到(我朋友就是這樣說) !
我現在得返10塊,我一定會再入貨! 但無水貨shop賣佢既野><
混合性/油性皮膚/敏感人士,推推推~


author X

沒有留言:

張貼留言