2013年9月12日 星期四

幹細胞 保濕 Facial (排毒 + 美白 + 保濕 + 收毛孔 )


幹細胞 保濕 Facial (排毒 + 美白 + 保濕 + 收毛孔 )

文章日期:06/21/2013 02:00 pm
我Y由18歲開始就出去做facial...
中伏多次…身經百戰…
人手…機…機+人手…乜都join過

E間美容院…我都覺得E個facial OK~
位于MK…商業大廈架一間細美容院

本身有人打黎免費try架…try完我真係覺得OK
Join左個幹細胞Facial (排毒 + 美白 + 保濕 + 收毛孔) 
$5000 x 12次
我覺得個效果唔錯~同大家分享下

出面果D通常都係保濕…一係美白…一係注氧…
一係換膚....etc
其實好多時…做完係有效果…不過第二日…
我覺得有D同冇做差唔多
可能會好少少…但keep唔keep得耐?又係一個問題
係…唔多唔少都要配合返屋企架護理
但我覺得呢個俾到D驚喜我…同幫我做果個美容師唔會hand sell人

E個facial我一個月都會做一次…清下面上架Dirty野
成日化妝架可以兩個星期一次都OK架


佢會用紅水幫人落妝架
首先都係洗面…針清收眉…


之後就會用D個幹細胞查全面

一路按摩一路lok機

綠光...調節皮膚腺體功能...減低油脂亢奮...油性皮膚...黑頭粉刺...暗瘡
凍凍地架部機...都係幫助收毛孔
一路按摩…幫面部排毒…之後個
幹細胞就可以開始發揮作用啦…
保濕...有水份自然收到毛孔啦…自然都做到美白架效果…塊面都冇咁黃


睇下個效果…佢lok完之後…勁多dirty野出晒黎
第二日我照鏡…
我之前咀旁有粒暗粒…G完有個印…都淡化左好多

佢最後都會敷返個mask再倒模架…倒個Mask勁涼快!收毛孔!
走之前當然會拍返個爽膚水…查返cream同eye cream啦~



之采美
旺角彌敦道 610 號荷李活商業中心 16 樓 1602 室
Tel: 2359 4882 / 2359 4883

1 則留言:

  1. 這間美容院叫 之采美 YEW Beauty Centre, 上網查下就知道這間美容院有多惡劣,全部都是事實, 公司騙錢, 態度惡劣, 偷工減時,不理會客人, 我上到去全部都經歷過。 不買facial plan的話, facial是沒有Peeling, 針清, 修眉, 不會敷MASK, 所以大家千萬不要去

    回覆刪除