2013年9月10日 星期二

??醫學+ 維他命C + 爽膚?? KIEHL'S CLARITY-ACTIVATING TONER

??醫學+ 維他命C + 爽膚?? KIEHL'S CLARITY-ACTIVATING TONER

文章日期:06/14/2013 09:28 pm


品牌名稱 :KIEHL'S
產品名稱 :CLARITY-ACTIVATING TONER
產品類別 :爽膚
容量/公價 :HK$260/250ml
成份 :白樺精華,牡丹精華,活性維他命C
使用方法 :
潔面後,取適量爽膚水沾濕於潔淨的化妝棉上,輕抹面部並避開眼睛四周。

又講下佢D成份有咩功用先

白樺精華
,為肌膚真皮層及表皮層注入水份及養份。
牡丹精華,天然抗氧化劑

活性維他命C,具有黑色素「反聚集」技術,主動狙擊藏於肌膚底層的頑固黑斑,阻止黑色素形成。

因本身個人係鼻頭同下巴有時候都會生荳荳,一係唔生,一係就生好大粒個D...
所以令到
鼻頭同下巴位都有一D荳荳印,而我問KIEHL'S既SALES姐姐既時候,佢就介紹依個爽膚水比我,話可以有效去黑色素,當然佢係一個系列咁,我只係買左佢既爽膚水,因為我覺得佢既面霜唔係好爽,有粘膩感(本人中意用D清爽而保濕既產品),雖然依個膚水我都係只係晚上用,而且都唔係好清爽個D,但真係可以淡化荳荳印,所以我只係係夜晚用,早上我就覺得比較粘膩,有D時候(一星期二次到)我就會用依個產品沾濕化妝棉,敷10-15分鐘效果就更加好,但如果要完全激退荳荳印就要佩合使用其他美白/去荳荳印既產品啦,快D向荳荳印講拜拜~~
Author Z

沒有留言:

張貼留言