2013年9月9日 星期一

水潤飽滿精華-肌膚仿生精華Exuviance Vespera Bionic Serum


水潤飽滿精華-肌膚仿生精華Exuviance Vespera Bionic Serum

文章日期:06/03/2013 10:39 am
我不停mention自己係油性&混合性+超超敏感皮膚
因為我真心好驚再次皮膚敏感,當你經歷過四圍搵岩既皮膚科醫生&岩既product,心態只可以係不停試試試...
試皮膚科醫生, 要夾佢D藥&藥膏, 希望唔好當停用類固醇後又發作.
試防敏感產品, 用後希望降到紅, 又唔會再面痕痕, 又唔會太lup令我生暗粒.
D錢有如倒水...同時又勁心急想快D 好!


以下介紹依支野係去Dermes CPS 時,佢地Sell我買.
無錯,我做過Dermes CPS, 亦因為當時送左一次RF射頻, 做完後,
我既敏感就爆發出來, 我唔知我既敏感關唔關RF射頻事, 我只係知道當我做過CPS & RF後,
我嚇怕左, 果時join左CPS好似10次, 結果到現在, 重有成6次未用, 我唔敢再去了!
離晒題...講返支野先 :


Exuviance Vespera Bionic Serum
$300 - $350/30ml
適合各類肌膚,包括敏感肌膚,適合激光或果酸療程後用
(因為果時我用完CPS + RF,所以佢嗌我用)
特點
強效滋潤敏感、受壓或療程後的脆弱肌膚
配合專利鎖水配方,讓肌膚回復水嫩飽滿
增強肌膚的防禦及修護能力
增厚肌膚活細胞層,提昇整體質素
改善膚色暗啞不勻,提昇彈性,減少細紋及皺紋,延緩肌膚衰老


用後感:
佢濃度高,黃黃地色,質地好lup好lup,lup到直頭痴住>.<
支野話可以敏感肌膚使用,果時敏感緊果時用,對我黎講係愈用愈衰 @.@"
敏感時用,反而愈用愈紅,所以即刻stop左.
到現在無敏感下再用,都依然勁lup,但就無愈用愈衰,
我依家係: 2滴B5 +
2滴Vespera (佢地教用3pump Vespera +_+)
咁樣用無咁lup,用後第二朝起身兩邊面明顯水潤飽滿,當真補濕!
但可能我真係太唔受得lup,就生多左粒粒!
用完我唔會回購,雖然補到濕,用後覺得塊面有負擔感覺,對我黎講太rich!
雖然佢話適合各類肌膚,我唔太認同,我覺得 for乾性皮膚會覺得好用!

沒有留言:

張貼留言