2013年9月12日 星期四

自家facial-珍珠美白倒模粉


自家facial-珍珠美白倒模粉

文章日期:06/17/2013 05:19 pm
其實我覺得倒完模後,皮膚係明顯會好D!
效果好過paper mask / gel mask
但無奈自己幫自己倒模有D難度

SWISS ESSENCE 珍珠漂白軟模粉
-龍城


+

彩豐行 JimmBenny蘆薈抗粉刺淨膚水
Aloe Vera Anti-acne Cleansing Tonic
$30 / 150ml



事前我做完個St. Clare MP3黑頭粉刺貼
(介紹 : http://blog.yahoo.com/authorxny/articles/1301188)
所以事後做返D收毛孔既mask,今次我用彩豐行依隻溝倒模粉.

St. Clare MP3 -> bio oil按面 -> 倒模粉 + 水 + toner
其實我次次都係響龍城買依隻倒模粉,感覺上隻隻差唔多,但今次用蘆薈抗粉刺toner開粉,
因為依支toner非常涼快,唔好查到眼,會涼得濟,對於我油性皮膚+有暗粒,依隻toner真係好岩夏天用,fu完毛孔有收細到! 個人覺得依隻toner幾好!
油性皮膚買支用下! 會幫到你!

沒有留言:

張貼留言