2013年9月10日 星期二

強勁去黑頭去粉刺鼻貼-St.Clare MP3

強勁去黑頭去粉刺鼻貼-St.Clare MP3

文章日期:06/17/2013 04:21 pm
**** 這篇blog 附有嘔心粉刺相片 ****
(會作嘔人士,勿看)


鼻 + 鼻兩邊位置好多粉刺
針清都清唔到太多
我知道用鼻貼其實唔係咁好
但我唔理得咁多
我個人實際D,睇到效果就OK,最多痴完之後收返毛孔啦

St.Clare 聖克萊爾 粉刺速淨MP3
萬寧有售 (唔係間間都有,可直接叫STAFF幫你CHECK邊間有)


佢total 內附3支野 :
step 1 - 打開毛孔
step 2 - 會變硬的鼻貼
step 3 - 收毛孔


用後感:
機本上step 1 & 2 我會用, step 3 果支收毛孔費費地,用自己d toner重好.
查step1 前,我會用熱毛巾fu下鼻位,等d毛孔再擴張得勁d,
然後再查上step 1,再用暖水洗去,先再查step2, 咁樣效果會好d, 我試過懶, 無用熱毛巾fu下先,
效果真係無咁好!
查step 2前要濕下個鼻, 查step2 唔好咁慳, 厚少少最多等耐d, 而且, 真係要等到干晒先好meet走,
否則好浪費會咩都痴唔到出黎!
效果有如下面相片, 好變太, 痴到好多出黎! 但內心又好興奮(哈哈,係好變太的)!
都唔敢成日做依個,一個月2-3次就算,男士們都用得! 好work !!!
但緊記, 一定要等到100%干透先好meet出黎,千奇唔好心急!





author X

沒有留言:

張貼留言