2013年9月12日 星期四

BESILKE MOISTURIZING & WHITENING MINERAL MASK - 法國白絲嬌麗補水淨白礦泉面膜


BESILKE MOISTURIZING & WHITENING MINERAL MASK - 法國白絲嬌麗補水淨白礦泉面膜

文章日期:08/22/2013 12:15 pm
有一日去wellcome惠康買野
經過收銀見到…拎起睇下…就買啦
雖然係平野…不過我咩Mask都岩架
試下冇死架


BESILKE MOISTURIZING & WHITENING MINERAL MASK
法國白絲嬌麗補水淨白礦泉面膜

法國白絲嬌麗…當然不是法國啦~
公司其實是
中國的衍生行
http://www.hshcl.com/chi/product_subcat.php?cid=31

後尾睇下…不含香料酒精喎…OK喎

開出黎真係冇味…十分讚
因為出面有好多都話無香料
但係都有架…Then佢會話係天然香味-.-"

唔係透明架精華
係Cream咁架...奶白色

個Mask剪裁第一次見
個鼻位都有個位架!
哈哈~貼鼻D??我就覺得差唔多
同出面架Mask一樣…鼻兩旁都係唔貼架…
唯有都係將餘下架精華查上去啦



我覺得E個Mask唔差呀
唔好睇佢又平又大陸信唔信得過
試左就知…都唔差呀

有睇我之前寫Mask Blog都知我敷完唔會沖水架
有多架精華會繼續按面
有D mask會都係多得制吸收唔晒架
但E個你D皮膚可以吸收晒之餘…唔會立tim呀
我見唔立有多我查埋手手腳腳
第二日沖涼feel到滑左@.@~
白我就唔見…不過補水佢做到架

希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言