2013年9月9日 星期一

去角質去皮死清潔粉-Dermalogica美白酵素粉


去角質去皮死清潔粉-Dermalogica美白酵素粉

文章日期:05/31/2013 04:33 pm
除左做下mask外,其實深層清潔及去角質護理最係重要既一環!
半時我唔敢亂試peeling product, 因為我皮膚比較薄,易敏感.
以往用過clinque / kiehl's 既磨砂膏, 因為有一粒粒砂粒, 所以要超級輕手先唔會面紅.


Dermalogica Daily Microfoliant 美白酵素粉末
$300 / 75g (銅鑼灣金百利水貨舖)
(其實係響美容院用完,覺得不錯先敢買黎用)

主要成份 : 木瓜酵素和水楊酸,以獨特的米澱粉酵素程式,磨除皮膚表皮死細胞.
使用方法: 雙手沾濕後,倒出約1/2茶匙的粉末於掌心混合,然後在面部及頸部輕輕按摩約1分鐘,再用溫水洗淨。可每日使用。

有時我會將D粉末+水,溶晒起左泡泡就查上面,
又有時會將D粉末+水,未溶晒既時候就查上面(用粉末當磨砂粒子),
其實兩個方法都work,但prefer後者多D.

sales姐姐叫我買再大一個size,好彩無買,因為每次用既份量只需好少.一樽都用到好耐.



用後感:
左圖:
卸妝-> dermalogica美白酵素粉
右圖:
卸妝-> dermalogica美白酵素粉 -> SASSOU金箔皂 (再亮白D,peeling完後再用金箔皂,有D吉吉地面,勁驚敏感滴晒汗呀)
用完即時有亮白效果,但唔及一般磨砂膏咁強咁去到角質,佢係一隻比較溫和既去角質產品,所以佢可以日日用, 如果你想搵D強勁去角質產品,依隻唔岩你,但想搵D比較溫和/敏感人士唔太受得刺激,就好似我咁,太強勁既peeling野就好易出事,用依隻就穩陣D!

沒有留言:

張貼留言