2013年9月12日 星期四

去疤美膚油 好用護膚油 By X&Y (Bio Oil , Botani Squalene , HABA Squalane比較)


去疤美膚油 好用護膚油 By X&Y (Bio Oil , Botani Squalene , HABA Squalane比較)

文章日期:06/20/2013 01:40 pm
X同Y一直都想同大家分享E隻產品
佢帶左好多驚喜俾我地…唔講佢真係對佢好唔公平
但唔知點樣用筆墨黎形容~所以遲遲未出post...

佢就係 萬寧 唔會特價架" Bio Oil "

唔好以為佢話去妊娠紋就靜係俾大肚婆用
錯錯錯!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!晒~~~~~~~~~~~~
Y初初都係咁無知…但Y之前肥過又瘦返
大脾後面去到pat pat都有橙皮紋…Y用左3個月…D紋淡化左好多…皮膚重好滑!!!!!!!!!!!!!!!!!!

香港只有60ml...賣$110-
用過之後…感覺真的很好…所以網上買了200ml...hahahahahaha…(瘋狂愛上了)

http://www.bio-oil.com/zh-hk/  <<< 佢架網址
可以上去睇下…E度唔講得咁詳細…只想分享佢架效果

有好多測試報告你睇...重拎左好多榮譽架~
Y覺得E個油簡直係無敵!!!!




佢可以去疤痕…去紋之外
可以解決你膚色不均…保水…等等


Keep住用3個月…就會睇到效果
(佢話每日用兩次…但Y靜係夜晚沖完涼用…都有效果架~)

好快吸受晒~

除左去紋外…X同Y係會查上面架~
效果驚人!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
聽到油字…重查上面係咪好驚呢?
其實E+市面上都開始有推出護膚油架…e.g : CLARINS, Melvita, Nuxe...etc
不過覺得佢地貴又唔抵用囉…試過上手都冇Bio Oil咁拎我有想買黎試架感覺
其實又洗乜驚…E個大肚婆都用得呀…衰極有限!
會唔會生油脂粒???X同Y好易有暗粒…但用完之後冇左喎~
冇誇張…真的很神奇!!!!!!!!!!

Y是T字位油…U字住乾的MIX性皮膚
去到夏天…出油問題真係多左…特別訓醒
鼻旁真係OMG...出油…搞到毛孔粗大(開冷氣嘛…抽乾水份…就會出油)
近排成日聽到水油平均水油平均…Y應該水油唔平均

Y用法 :

混合性皮膚用法 (T字油 + U字干) :
1) 2個一毫子咁大架 ----- 查大脾後面+PATPAT :
       2個一毫子咁大架查兩條手…(哈哈…可以去到手跟位的色素嘛)

2) 用3滴面+頸 :
     Y通常會查晒所以護膚品後…滴3滴…混合全手…輕印上面+頸
     再按摩至完全吸收…鼻旁按多幾下...
    眼位都照查…佢說明書話…有紋架地方都可以查…(用後冇生油脂粒)

總結:
***Y覺得應該查完所有護膚品後…先用Bio Oil…
因為佢係油嘛…查完佢再查其他野硬係覺得格住左之後查架野
有時…我會靜係查佢…其他乜都唔查…一樣咁掂!
冷氣房下…覺得查佢係最後…可保留到面部架水份…
用完佢之後…T字位出油問題解決了!!!!!!!!!!!!!
而且皮膚變細緻左…見到個效果真係好開心~~~~~


By Author Y



-------------------------------------------------------------------------------------------


經author Y介紹下,我買左支 Bio oil用!
我知道用油既野,可以平衡水油,但係對於一個油性皮膚既人黎講,
再用油既野係會有害怕的!
此外,我有用過以下兩種 oil product :
1) 袁彌明推薦 -- 澳洲 Botani Squalene 角鯊烯精華
2) HABA Squalane 鯊烯美肌清油
我係有睇過袁彌明講過 Squalene VS Squalane
當中分別係咩我已經唔記得晒,在我而言,我好膚淺同實際,我只係想知邊隻無咁lup而又睇到效果.

HABA Squalane :
我2隻都有用過, 上網D人話HABA Squalane無咁lup, so sry, 我一用就爆粒粒!
到現在成支放左響度!我只能講,可能人人接受程度唔同,我只可以講我係比較衰格麻煩果種,勁易爆暗粒果D!

Botani Squalene :
Botani Squalene 黃黃地色,好過HABA少少,無爆暗粒但我此終接受唔到,都覺得係lup!後來果時冬天用黎查Body!

所以,當author Y介紹BIO OIL時,我20萬個唔敢買黎試!
但最終是旦啦買左支!

後來見SUKI徐淑敏教人用"油+toner+honey"自製toner,所以都覺得可以一試!


Author X 之 做法 & 用後感:

油性皮膚用法 (我試過以下幾種做法) :

1) 洗面 -> toner(較潤(Rick Chin Glacier黑色)) -> Bio Oil 2滴 + B5 Gel 2滴 -> Chanel Cream :
   此方法比較lup d, 冬天時段咁樣查會岩D.

2) 洗面 -> toner(清爽的(彩豐行JimmBenny蘆薈抗粉刺淨膚水)) + Bio Oil 1滴 -> B5 Gel 2滴 -> Chanel Cream :
   由於用左隻好好清爽既toner,查完非常舒服,但緊記,一定唔可以貪心,真係1滴好喇,試過多多一滴,真係D D LUP,此方法岩夏天時開冷氣用.
   因為我早排出左好多暗粒,用返依個方法接近2星期,D暗粒明顯少左好多,第2朝起身,無成面油,洗埋面之後,皮膚柔軟左好多,講到好似好誇張咁,
   咁可能個toner都有幫助令我減少暗粒,但同時bio oil又平衡得返,加上我現在洗面,用返彩豐行白米洗面奶,無再用油既野,雖然以上用既東西都唔係貴野,
   但不得否認咁樣既step用完又唔標粒粒又唔會干!


總結:
依我用過3隻油既用後感, BIO OIL 係令我好意外, 真係一D 都唔LUP & 完全無生暗粒, 反之,佢重令我既暗粒無左!
我係好估佢唔到咁堅!!! 不過真係切記, 用量一定要少 !! 唔係既話, 會覺得好LUP 好油 !!


By Author X

沒有留言:

張貼留言