2013年9月12日 星期四

Tony Moly & Shara Shara 蝸牛面膜(比較)


Tony Moly & Shara Shara 蝸牛面膜(比較)

文章日期:07/19/2013 02:07 pm
Tony Moly intense care Snail hydro-gel mask - 蝸牛面膜


用完個Dermalogica美白酵素粉後,敷返個蝸牛面膜先.
繼之前一直都用開既Shara Shara
(Link : http://blog.yahoo.com/authorxny/articles/1318700)
試下依隻蝸牛gel mask


before 圖 >>>> 我面係比較泛紅的


Fu + ing >>>> 好貼面, 但鼻位好唔fit, 鼻旁都敷唔到
用後感:
面膜分上下兩片式,而且佢係Gel Paper Mask所以真係好貼面,但鼻兩旁就差d了,因為鼻旁比較紅,依個就敷唔到果個位了.
蝸牛成份野主要係修護,依排面上無咩粒粒無咩野修護,講唔到佢修護效果如何.
比起Shara Shara隻蝸牛面膜,Tony Moly依隻會潤少少,但Tony Moly依隻精華唔太多,但足夠令人覺得enough的,亦因為佢唔太多精華所以敷完真係可以唔洗,一向既我都好怕唔洗,
好怕lup住面& 皮膚負荷唔到而生粒粒, 但依隻我無洗到, 無事WOR!!!!比個GOOD佢 !!!
相比Shara Shara, d精華多D D & 清爽d, 同埋Shara Shara降到紅,但兩隻敷完之後, 都同樣唔覺有美白功效,但皮膚明顯真係有水潤左(Tony Moly會再明顯D),會覺得飲飽水咁樣 :)
雖然兩隻都蝸牛面膜, 兩隻都做到保濕, 真係各有各好處, 兩隻我都好中意.
講價錢, 當然Tony Moly依隻貴D,差唔多$30一塊,唔算特別平,而Shara Shara就around $5但香港無得買.我唸我都會再入貨Tony Moly依隻,同埋會試埋蛇毒gel mask :)

PS: 我敷錯了底面!!! 上網SEARCH下發覺D人話格仔網面向face至岩 ><



author X

沒有留言:

張貼留言