2013年9月10日 星期二

男生天天潔面~''KIEHL'S FACIAL FUEL ENERGIZING FACE WASH''

男生天天潔面~''KIEHL'S FACIAL FUEL ENERGIZING FACE WASH''

文章日期:06/11/2013 12:45 pm

品牌名稱 :KIEHL'S
產品名稱 :FACIAL FUEL ENERGIZING FACE WASH
產品類別 :潔面
容量/公價 :HK$75/75ml $180/250ml
成份 :咖啡因,薄荷,維他命 E,檸檬,橙皮精華
使用方法 :
取適量產品於掌心,加水後形成泡沫,以下向上方式按摩及清潔面部,避開眼睛四周,再用清水沖洗即可

講下佢D成份有咩功用先,
咖啡因就有可以喚醒皮膚,維他命E是植物葉片有效滋潤肌膚及抗氧化,檸檬萃取精華就有抗菌效能

我問過好多男仔都好懶,一唔係就話D護膚品好貴,所以我都係買一D平價既
介紹比大家
其實依枝我已經用左好幾個月,起初係想同試下依個品牌
既野先買上左依枝,不過依枝潔面真係幾好用,一來依個潔面係男士系列入面最好賣既潔面(我買既時候KIEHL'S都冇咩男士潔面產品),潔面我認為要洗得乾淨之外,就係唔會洗到塊面好緊,咁依個產品就做到啦~洗完之後好清爽好舒服,但大家唔好有其他想法,佢真係只有潔面功能嫁咋,雖然依家佢賣HK$180/250ml好似好貴咁, 但其實係值得既,因為買一枝大既都起碼可以用到4-5個月嫁^^

Author Z

沒有留言:

張貼留言