2013年9月12日 星期四

泰國珍珠膏 (觀音 & 雅倩 & 保美雅 - 人參珍珠膏) 美容膏


泰國珍珠膏 (觀音 & 雅倩 & 保美雅 - 人參珍珠膏) 美容膏

文章日期:08/01/2013 03:20 pm
近排試緊E樣野
泰國出品架…珍珠美容膏

其實有一次係團購見到有
(Promina - 保美雅)
之後睇到個價錢…嘩平野?
嘩泰國野?嘩美白?去雀班去印?得唔得架?
就睇下D人講佢啦…發現好多好評架喎
台灣美容達人大S都極愛用!
問過媽媽先知原來佢以前都用過珍珠膏架
不過係台灣架
咁我又心思思想試下啦
我一專注係果樣野…就瘋狂了
係珍珠膏都想試下

講住3個先

左: 觀音
฿14 = 約HKD 4- (在泰國隨便一間7-11都買到)
中:  雅倩
฿60 = 約HKD 15- (在Pattaya Best Supermarket買)
右: 保美雅 $35- (係泰國搵唔到…所以香港買)







觀音 - 正庄真珠美容膏


佢架膏身比較實
我都係用手指hi少少hi少少咁上面
都容易控制

有淡淡架香味
不過另一半覺得是老女人的味道
娘娘地…哈~



不過佢中文字得少少說明
可以消除面上雀斑…黑點bababa
早晚用…第二日會白潤左

由於E個膏又平…又無講D咩
我自己都好多問題…唔知佢有冇水銀同毒性果D野

另一邊有泰文…我叫我另一半問下個泰國朋友
翻譯是咁的

Pearl Cream facial acne freckles remover
It's strong effect with the skin
叫我Be careful
小心點用!
(我之後用黎查手了)




雅倩 - 正庄真珠美容膏
有証書...(發現是中國注冊一.一")




E個有說明…放心左好多
盒面同說明書都重點說 無鉛…無汞…無水銀…無毒質
同配方
原來係日本東京的!!!

成份:
植物萃取物、茶樹油、滑石、珍珠粉、蜂膠、礦脂、礦油、香料。

使用方法:
睡前洗完臉後塗厚厚一層在面疱處,隔天起床時再洗掉,白天也可以擦一點點在痘痘地方隔離汙染源.(平衡油脂分泌)
使用時只要塗薄薄一層就好,針對黑斑.雀斑或痘斑等處做加強,在乳液後使用(使用順序依個人習慣)
珍珠膏是屬於保養品,建議晚上使用效果最好,不需要卸妝...當化妝前的隔離霜使用
讓膚色看起來更白晰均勻,摸起來滑嫰動人
若有使用其他化妝品,建議睡前還是要做好卸妝步驟以保持皮膚清潔...



E個架膏身…比觀音牌溶DD
一拎就一舊仔痴住…hi一hi都係一舊仔咁
我初初都會一點點…點上面就會容易控制容易推
因為控制得唔好…就會變左白面人!哈哈~

不過耐左皮膚吸收左之後又冇乜野架

E個味重濃味過觀音牌!






Promina - 保美雅 人參 珍珠膏
http://www.promina.co.th/





E個膏身都係杰架…同雅倩牌差唔多
E個我用法係拎係掌心…初滿全手…印上面
最自然…最方便快捷

有淡淡架珍珠膏味之餘…E隻多左個人參味
(其實我就覺得有D似洗衣粉味...哈哈)


聽講佢好多假貨!我都勁擔心買左假野
真假之分?

E度有好詳盡架講解呀↓↓↓↓↓↓↓↓↓
http://mypaper.pchome.com.tw/luocyibing

我都要叫身在國內架朋友幫我驗證左
我用的是正品…放心了


E個同雅倩都係得一個代理…
全世界總代理: 聯美化工有限公司


總括黎講
E+炎炎夏日…日頭用ED珍珠膏
佢有少少油油地lup lup地架
好似有野焗住自己塊面咁架初初蕉早用
去到下午唔就冇E個感覺
如果冬天用就好好啦個感覺

平時去到下午就開始面黃
同出油架啦我
但用左佢就冇咁多油出…重亮白…唔會殘樣左
佢架白唔係死色架白
仍然都會見到自己本身架面色架

所以雖然佢早上架感覺有D難頂
不過見到自己塊面冇咁易氧化
我會接受佢初初焗住架感覺架!
哈哈~愛美就是這樣子

夜晚用完第二日起身
個面色真係好好…真係都亮白左架
係見到D皮膚係吸收左珍珠膏D養份咁
個感覺係好似係抗氧化左去晒D黃氣…重有DD粉潤咁

化妝前用了…個妝好keep過平時
重有…去到下午…都唔面黃
都OK喎~亮白光感
E+興呀~

去雀斑同印我未見到有改變
不過面色真係好左
毛孔都無咁明顯

其實我覺得隻隻膏個感覺都差唔多

用上面用好少就夠
所以我都會查下兩條手臂
有光感之餘佢都係有防曬功能又可以美白

(因為身體好少查防曬…兩條手都比較黃黑的!)
好正地~~~都白左個呀對手!!!!

大家去泰國見到可以買黎試下呀
又平又好用
不過記得去大公司買…有保證
小店買…唔知佢真定假唷



希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y
Lai Man at 08/17/2013 12:44 am comment
請問香港哪裡可以買到泰國保美雅人蔘珍珠膏 (Promina)呀? thx......
Author X & Y at 08/19/2013 01:28 pm reply
為免不像賣廣告… 地址: 旺角彌敦道610號荷李活商業中心15樓 一出Lift...出玻璃門…去向左行再靠右行就見到啦^^~

沒有留言:

張貼留言