2013年9月12日 星期四

Cle De Peau個美妝研坊 -用後感(多款產品)


Cle De Peau個美妝研坊 -用後感(多款產品)

文章日期:07/22/2013 11:24 am
去左Cle De Peau個美妝研坊(Cle De Peau makeup workshop),帶左一個朋友一起去,
本身只對佢d 粉底有興趣既我, 去完之後發現佢好多其他化妝品原來都好不錯.
但要好忍手呢...><
skin care有用過佢d sample, 但覺得好潤, 我d 朋友好中意佢隻洗面野,
但我覺得ok la, 未到令我愛上,
25歲既我應該未需要用佢skin care住, 所以佢skin care 燒唔到我.

19/7/2013 6:30 ~ 8:30pm
我同朋友女都遲到,因為要OT無可能6:30pm去到.
驚覺原來香港地咁多人係可以準時收工 :(



由於我地去到時,其他人都已經落晒妝,
d staff好好人, 即刻2-3個走埋黎快快手夾手夾腳黎幫我落妝追返個step
(但佢只幫我,無幫我朋友,係咪因為我係member所以幫我only??)
雖然我遲到,但不忘要影下相,當場我好少見到有人影相><
d staff都少少覺得我做咩事咩都影相咁.
不過唔理啦, 話明暱名OL!!
我當然要打下BLOG影下相啦.



今次主要介紹佢化妝品,去之前其實已試過佢支"soin correcteur essentiel"
之前用過sample已經覺得好正>


以下係我去完WORKSHOP後,最難忘既product用後感:

(1) Cle De Peau soin correcteur essentiel 極致修護調膚水 :
一包sample我分左2次用,慳住用嘛 XD
第一次用完,已經覺得..."WA...咁滑既!!"
用前要搖混佢, 用完塊面係非常滑,好似有D 絲咁既感覺.
去WORKSHOP教,原來用COTTON PAD打圈查,係有打磨作用,去死皮&重現光澤!
我好愛依支野呀!!
但我會等!!!哈哈..等到XMAS呀/THANKFUL WEEK先一次過買!!


(2) Cle De Peau Creamy foundation :
在場個個都係試silky cream foundation,但因為我同PR講,我覺得silky cream foundation夏天用好快溶,
冬天用就唔無事!
所以佢叫我試下Creamy foundation!
明顯地真係厚D, 不過如果手勢推薄少少,係OK!!
經過一晚WORKSHOP再食埋飯,返到屋企都無點溶,睇黎真係要買依個For summer用.



(3) Cle De Peau eyelash curler 金色 - 用後感:
一直都知THANKFUL WEEK 買set會送,但一直覺得eyelash curler者,
唔洗為左佢而買一set Cle De Peau呀???
點知!!!!第1次真正用!!!
由於我的眼睫毛係好軟,好難好難夾得起,平時我夾眼睫毛係需要用火機微微燒熱少少先夾得起.
一心唸住都係夾唔起ga la,點知!!!!!!!!!!!!
佢係我第一次唔洗燒熱少少而又夾得起既睫毛夾,
我好好好好surprise !!! 點解會咁樣?!?!?!
所以,我決定等THANKFUL WEEK既來臨!!! 一定要依個eyelash curler得手!!

(4)  Cle De Peau mascara intégral 睫毛液 - 用後感:
由於我的眼睫毛係好軟,真係好難買睫毛液, 切忌d好濕好重既睫毛液!!!
眼睇佢d睫毛液, 幾濕下!
查完, wa!!!!!又一surprise !!!
真係好根根分明, 而且好增長!! 我完全無查mascara base, 但都唔會dup返落黎!
好good !!! 估佢唔到呀真係!!!
只好等黎緊THANKFUL WEEK, 一定會買!!

(5) Cle De Peau 亮膚光映粉réhausseur d'éclat #13色 - 用後感:
我好少用光映粉/打陰影,我朋友女係愛好光映粉專家!!!
佢試完,我問佢感覺點,佢話真係好GOOD!!!
我地試#13色,係少少帶古銅色,我同朋友女開頭都好輕手,怕會好深一達嘛.
點知....BA & PR 走過黎話我地:"唔洗咁慳喎..用多d!!用多d都唔會黑嫁"!!
真wor!!!!去完workshop我地2個去食飯,個面出返多少少油,重靚d !!!
因為真係好有立體感!! 好易handle呀依個光映粉!!
我再次好愛!!!

(6) Cle De Peau rouge éclat confort 盈亮唇膏 #210色 - 用後感:
一向我好憎查LIP GLOSS,因為好怕lup咀 & 好令既感覺!
依隻唇膏,好潤+好薄!佢selling point係唇膏係查出黎有lip gloss效果!!
agree喎!!!真係有依個感覺!!
最重要真係唔lup咀, #210個色呀PR話好岩我,當然我唔會比人講2句就敗啦.
都係再試下SAMPLE先,因為N年前佢送過依個sample比我,
但我pass左比我媽咪用.
今次再送,好!!我決定試下!!
我唇色好深,用#210色都出到色!!紅既程度好岩我wor!!!
反而我朋友女用,我就覺得唔太襯!
最重要既係,佢完全無果d唇膏既"立"味!!!
值得買呀依個!!!

(7) Cle De Peau 防曬SPF 50  - 用後感:
聽人講佢隻防曬真係好防,去THAILAND用左一定唔會黑!!!
今次試左,SRY...真係爆lup!!!
唔知係咪查得太多野(佢skin care step係勁多嫁嘛-_-)
真係lup到我同我朋友女勁唔想試上面...

(8) Cle De Peau 四色眼影組合 #209色 - 用後感:
係一個幾易handle既eye shadow!!
就連我地e d 唔太識化妝既都玩得掂
感覺無咩特別覺得very good啦,做到好基本既查上眼唔會有d粉既碎整到眼周圍都係,
係幾貼既一個眼影,但如果計依個價錢,我未必會買!


(9)  Cle De Peau 眼線筆 #黑色 - 用後感:
唔防水唔防油啦!
當場試上手,一卒就nut lu...
所以一定唔會買,不過試下都好既,起馬知自己第時唔洗買佢 :)


* PS:
值得一讚既係完左個workshop後,完全無迫你買野,只係好輕輕提下話有興趣可以去sogo counter睇下!
我深信如果Product係好,機本上唔需要太chur客人買野都會好自願打開銀包!
而Cle De Peau 真係唔會迫人買野,幾欣賞佢依一點.
依d free 既workshop我係第一次join, 原來都幾值得去的 :)


<<唔記得E個係BASE定防曬-_-

<<送的GIFT


AUTHOR X
Yannie Lee at 08/07/2013 05:53 pm comment
調膚水我都覺得好好用hehe~我都認同有會員優惠果時買會抵d
Author X & Y at 08/10/2013 09:15 am reply
調膚水我都好中意呀!!!! YEAH~同道中人 :) 所以我都係等黎緊THANKFUL WEEK 果D先買 :P

沒有留言:

張貼留言