2013年9月17日 星期二

蒸腳@藏紅天-蒸後感

第一次得知蒸腳依回事,係見到CWB SOGO後面條街
$98 / 30mins
一直都心思思想試下, 咁岩見到GROUPBUY有團購(不過依家已沒有)
好抵喎 $138 3次 , 每次45mins !!!
買黎試下都好!!!
目前黎講, 我蒸左 2次, 所以決定share下.

環境 >>>>
環境暗暗地, 係舒服 & clean 的!
佢有d lokcer比你放野, 有key 跟身.
佢一邊有tv睇, 一邊就有d 2人座位無電視的,
(我一次坐tv果邊, 第2次同男友坐無果邊, 我中意有tv果邊多d)





療效>>>>



























蒸後感:
個環境不錯, 會令人有relax既感覺, d staff 好好禮貌, 我第1次去係3:30pm,無咩人, d staff 都無點sale 我買package, 所以第一次感覺好好, 但到第2次時, 做完7pm左右, 今次佢地有sale我買支按肚既油, 感覺就一般了, 因為佢地有埋facial / 按body / 按腳 / 按肚果d, 我買果個groupbuy 有按肚, 一話唔買時, 2個staff 係有即時少許變面, 依下感覺唔係咁好!! 好講返蒸腳感覺, !!

當揀完個藥包後, 會放入個筒入面一個膠位, 蒸45mins, 有得"教"度數, 普遍黎講用5-6度, 我試過4度, 無咩料到, 5度好d d, 6度又太熱. 但6度先出到汗, 如果你腳底接受到45mins 都用6度, 真係會好出到汗, 我本身自己好難出汗, 所以只好忍下, 因為我好想出汗>< !!!
當蒸完後, 可能出左d汗既關係(我出得唔算多), 有覺得鬆左咁樣, 當然未去到比人按完腳果隻咁鬆, 但我肯定係鬆左的, 至於佢果d療效, 我蒸得2次, 我估唔會太明顯, 不過我去蒸腳, 目的係想出下汗 & 有個地方抖下咁樣, 依點佢會做得到 !!!

按肚 : 由於我買果個groupbuy有得按埋肚 10 mins, 目的係按下肚瘦d, 排下d 便便~ 第1次果個美容師好堅, 我開頭都唔信相, 按既過程都幾痛下, 佢會教你配合breath, 好似做yoga 咁樣, 按既時候, 會聽到ku ku 聲~ 第1次 果個美容師堅好得 !!! 按完走啦, 已經急便便, 要即刻去the one搵廁所,開頭都唸..係咪咁堅呀??
到第2次, 無嘜ku ku 聲, 而且真係痛到不能!!!經過第1次後, 我覺得第2次e個美容師無咁好, 一尾用死力,痛到我第2日都重好痛好痛,直頭連腰都痛埋, 唔知係我唔夠放鬆?? 但點都好, 今次再無便便去, 反而個肚d 肉好痛 :(

總括黎講, 以$4x 既價錢去蒸下腳, 我覺得係抵 + 舒服的, 但如果正價$98, 我唸我未必一星期做一次了...可能一個月一次?? or 直接去比人按下腳會更實際. :)


author x

沒有留言:

張貼留言