2013年9月12日 星期四

保濕面膜 ( 自白肌 - Super Moist Mask With Hyaluronic Acid 玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜 )


保濕面膜 ( 自白肌 - Super Moist Mask With Hyaluronic Acid 玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜 )

文章日期:07/12/2013 11:37 am
做完一個深層清潔架Facial
返到屋企唔執輸…再敷多個保濕Mask先
清乾淨左嘛…用咩都吸受D

在雪櫃中找尋………就簡左E個啦
(D mask放晒係雪櫃…敷時冬冰冰順便收毛孔^^~)

其實都用左好耐…上年架事了
之前同X MSN傾開…就話E個Mask work
每次行萬零佢都係特價架
我都唔知買左佢第幾盒了

 自白肌 -  玻尿酸濃密保濕羽絨棉面膜

$45 /3pcs

見佢日文字…我初初以為佢係日本野
原來…係統一藥品(台灣產品)"我的美麗日記"都是統一的

E個針對脆弱型肌膚所研發
無香料、無酒精、弱酸性的平價專業護膚品




產品特色:
三大強效型玻尿酸,給你一整天的水嫩

三大強效玻尿酸配方,深入肌膚底層充分提供強力且長效的導水、補水、鎖水效能,讓肌膚持續一整天的高度水潤,完美加倍保濕一次達成。

●高智慧型玻尿酸SYN®-HYCAN,精準針對乾燥肌膚注入滿滿水份,協同膠原蛋白生成。

●小分子滲透型玻尿酸Hyalo-OligoTM,深層滲入肌底,肌膚由內而外都水嫩。

●高密度鎖水型玻尿酸Sodium Hyaluronate,強力網住高倍水份不流失。

因為佢個面膜好簿
所以有張紙俾你敷上面固定左個位再拎開
(不過整開左個Mask都係會走左位要再固定返…-.-)


羽絨棉材質…好貼服
承載到D精華唔會滴落黎

敷左15mins
唔洗面…按摩按摩

其實都唔知可以講D咩…二句講晒
我覺得真係好保到濕
同敷完之後…去到黃…睇到自己亮白左

希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言