2013年9月12日 星期四

The Saem 黑珍珠O2泡泡面膜(Bubble Mask)


The Saem 黑珍珠O2泡泡面膜(Bubble Mask)

文章日期:06/26/2013 03:49 pm
朋友去KOREA TRAVEL,叫佢幫手買左幾樣野試下!!
繼之前試過the Saem gel mask覺得不錯!可以睇返↓↓↓↓↓
http://authorxy.blogspot.hk/2013/09/the-saem-gel-mask.html
一心試下個個講到好堅既bubble mask,重一買買支大SIZE試!

Gem Miracle Black Pearl O2 Bubble Mask
Gem Miracle黑珍珠O2泡泡面膜
5種功效 :
美白、亮膚、排除毒素、去死皮/雜質及收細毛孔的面膜.
成份:
7種有機種植草本成份 + 木瓜酵素 + 天然蛋白酵素 + 帶氧氟化物.
使用方法 :
洗臉後,將泡泡面膜約2mm厚度搽上面部(眼睛和嘴以外),約2~5分鐘後(起泡後), 可按摩面部肌膚,再用温水沖洗.




質地係黑色lotion有d閃閃地, 推開後, 好快會變成bubble, 所以要快手少少推開佢.
下圖係推開後變成bubble既樣子, bubble都算幾厚身!

我試過幾次用唔同既方法去敷 :

1) 洗完面 -> 直接查上, 待10分鐘 -> 洗去 (無用泡泡按面)
   用完完全唔覺收細毛孔,係有少少亮膚效果,但真係只係好少好少effect!其他是旦一隻MASK都做得到-_-"

2) 洗完面 -> Dermalogica酵素洗面粉 -> 查上,待10分鐘 -> 用泡泡按面 -> 洗去
   其實當我用完dermegar酵素洗面粉洗完已經即有去角質亮膚效果,不過上網睇有D人話做完peeling先再敷依隻mask會好d,
   上網d人話用泡泡按面後, d泡泡會返生!! 咁堅?!?! 我完全地沒有!!



用後感:
我本
身成個人都好敏感,我無查眼肚位,但都少少"啦"眼,唔識睇韓文係咪有酒精成份, 我用有少少澀眼&"啦"眼,但朋友用又無事!
依隻mask係幾好玩, 因為會自動起泡泡, 亦都算好方便, 因為5mins 就ok!
美白 / 亮膚 : 做得到的, 但唔算好明顯果隻, 我覺得好多MASK都做得到,唔洗特別買佢!
排除毒素 : 我唔知點為之排除毒素?! 去水腫果D? 如果係,我唔覺,都一樣係咁肥面,哈哈.
去死皮/雜質 : 跟據我第 (1) 果個方法去敷, 佢完全做唔到去死皮, 就算有, 都係非常非常輕微!
收細毛孔 : 完全唔覺-_- !
但敷完,有覺得有亮麗 & 水潤左,但佢主要係清潔,我真係唔太覺!
網上真係好多好評, 但我自己, 試完就算, 唔會再回購!

沒有留言:

張貼留言