2013年9月9日 星期一

好味抵食橫綱拉麵 (VS豚王/一風堂?!?)


好味抵食橫綱拉麵 (VS豚王/一風堂?!?)

文章日期:05/30/2013 11:36 am
拉麵!!!
昨晚去左佐敦與油麻地交界既 橫綱拉麵
次次搭車經過都排晒隊
今次第1次黎試下!
7PM去到,已經等緊位,
不過等得唔耐, 舖頭細細通常d人食完都走唔會再HEA.

一入到去就ready好一杯冰凍的麥茶
麥茶味好濃, 另一半話好似煎d味咁勁(佢唔喜歡飲麥味)

2個人, 叫左三樣野:
-          櫻花蝦拉麵 (HK$63)
-          叉燒拉麵 (醬油湯底)
-          鰻魚飯 (跟拉麵叫,只需+$28 <>)

食後感 :
杯冰凍的麥茶令我覺得成件事情幾有heart, 杯麥茶唔係果d淡而無味果d, first impression幾好, 加分!!!
見佢係將D櫻花蝦後加上D麵上面, 以為會無咩味, 點知食到佢D櫻花蝦係炒過的, 所以D味好出, 加上佢個蝦湯底都好出, 而且櫻花蝦既份量都唔少, SHARE左一半比我另一半都重夠. 至於叉燒拉麵醬油湯底, 我個人覺得咸左少少, 不得不提下個鰻魚飯, 好味喎!!! +$28 有碗細細的, 燒鰻魚最怕係有骨, 佢完全無!! 好味!

比較 :
豚王 > 橫綱 > 一風堂
三間食過黎講, 我個人仍然係最中意食豚王個翠王, 因為芝士味真係好濃郁, 但豚王一碗都差唔多$100, 而且麵既份量唔算多, 我又好欣賞豚王會有D 配菜放響度比你加黎食, 但豚王就比較油, 腸胃敏感既人食完多數會柯, 相比起橫綱, 橫綱係抵食得黎有質數, 但橫綱就無咁多花巧配菜, 連小食都唔多, 至於一風堂, 個人係覺得最唔好味!


總括 :
$60+ 左右一碗拉麵既價錢,又有咁既質數, 我覺得值得再去! 而且佢D 拉麵唔少, 我分左2/3 個麵比我另一半, 我食完都飽 (我食量唔算勁多^^”) , 而且麵質都煙韌, 唔會淋pat pat, 當然佢舖仔細細, 唔會係FOR食完有得傾下計坐下既好地方, 食完都唔好意思再坐!

橫綱 Yokozuna
地址 : 油麻地彌敦道466-472號恩佳大廈地下
電話 : 2783 0784
類別 : 拉麵


Author X

沒有留言:

張貼留言