2013年9月10日 星期二

Log On Skincare (石澤研究所 - White Pack 白包 美白面膜)

Log On Skincare (石澤研究所 - White Pack 白包 美白面膜)

文章日期:06/14/2013 03:30 pm
我好鍾意行City super & Log On架
可能我情有獨鍾D日本野
入到去會好多新發現同好多得意野

我特別鍾意行佢架護膚品化妝品區
因為好似行緊日本架藥房咁
今日同大家介紹一個之前都好受歡迎架面膜

White Pack - 白包

 $48 /30g ... $224 /160g

其實我發現
Log On好多產品都係E間"石澤研究所"
有頭髮架用品…有專For男士用架護膚品
又有化妝品…身體用品...etc.

我除左鍾意行…都鍾意用google瀏覽器上佢地個網址睇架
因為可以翻譯做中文…哈哈~睇下有咩岩LogOn又有

有興趣都可以睇上去睇下
↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓

http://www.ishizawa-lab.co.jp/


雖然D翻譯唔係好明
不過睇埋個圖…我理解應該係咁

E個Mask就= 
磁鐵互相吸引角質同黑色素就係 (-負離子)
個Mask就係(+正離子)

正離子吸引負離子…達到美白架效果

只需敷5分鐘就OK la~

↑↑↑↑↑↑↑
Before↑↑↑↑       ↑↑↑↑After↑↑↑↑↑↑↑           

質地好易塗
無香味…係洗果時比較難洗
用完美白架野…通常都會覺得乾乾地
但E個就唔乾…而且敷5分鐘就搞掂~
不過…我就覺得…佢架美白效果麻麻
佢似係洗完有層白色野係面到…好似白左咁姐~
希望大家鍾意我E個分享啦

沒有留言:

張貼留言