2013年9月12日 星期四

S-Clinic (One-step Bubble Peeling *All In One peeling system - 6合1去角質泡泡 )


S-Clinic (One-step Bubble Peeling *All In One peeling system - 6合1去角質泡泡 )

文章日期:06/27/2013 12:30 pm
上一篇…X講韓國架Bubble Mask
我都講下韓國架
Bubble產品先
不過唔係Mask...係Bubble Peeling

有日行萬寧見到佢好似係$2xx特價到$98-
所以就買左黎試下啦…抵嘛特到咁平(Y好師奶的)
之前都係用Hello Kitty 果個 Peeling Gel


One-step Bubble Peeling *All In One peeling system -
6合1去角質泡泡

由韓國皮膚專家及科研人員經過3年研究,經科學認證及各項臨床測試,攜手開發專利技術纖維素酶粉,成功研製S-Clinic One-Step Bubble Peeling,以革新納米鉑金粉及多種天然成份 (鉑粉、蘆薈、木瓜、菠蘿、柚子及茶樹),令潔面變得更深層和更徹底,同時提高皮膚的抗氧化及保濕能力,締造潔白及有彈性的膚質。
六個功效︰   美白去斑、減淡幼紋、深層清潔、去除角質、收細毛孔、滋潤保濕
其專利成分纖維素酶粉及採用天然成分木瓜, 菠蘿及柚子萃取物 ;
茶樹精華 ; 納米鉑粉(Platinum) Q10, 除了清潔, 並能分解溶化毛孔深處油脂, 黑頭, 粉刺及老化角質
美白肌膚, 收毛孔, 保濕, 抗氧化攻效

由於個噴咀架關系
噴出黎果下我個感覺好似噴頭髮Mousse

佢都係話要手乾面乾用啦
起初好似推唔到D咩…水份好重
但推多幾下…就開始黎料啦
推得耐...擦子膠粒會開始痴手
可能咁一路推...D死左架角質會痴上去
之後我就會濕下手...再推下

因為佢痴力…會拉到D皮膚…我唔想咁粗魯對塊面

最後用清水沖乾淨
要沖多幾下…因為都幾難洗乾淨囉
好多
擦子膠粹痴住

用後幾清爽
皮膚明顯乾淨白
毛孔冇咁粗大

個味就有少少少少刺鼻囉我覺得
不過我唔識睇韓文…唔知果個味係咪酒精
不過冇敏感又冇乜野…都OK架E個peeling我覺得

希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言