2013年9月12日 星期四

everyBody Labo - expertise ( MOISTURZING MASK - 美肌保濕面膜)


everyBody Labo - expertise ( MOISTURZING MASK - 美肌保濕面膜)

文章日期:07/02/2013 04:37 pm
有一年的生日…X送給我的生日禮物
(
由於有一排我們都好迷他的產品)珍而重之…所以重未用完
可以同大家分享下

expertise - ( MOISTURZING MASK - 美肌保濕面膜)
$280 /70ml

淡淡架天然清香…好舒服…Gel狀質地


由於我假期北上
回到香港覺得塊面勁Dirty
Deep clean左自己塊面3次
Clean到自己都覺得dry...所以即刻敷返E個Mask急救下


首先我會拎少少按摩下塊面先架
因為敷ED cream/Gel mask
E個步驟可以活躍下肌膚吸收架能力
之後就如上圖…簿簿敷一層
佢話15-20 mins…我通常都會等到20mins先洗

唔會一野就抹/洗晒佢
我會濕手…慢慢按摩洗去
用後完全感覺到保濕…柔軟…同白左架

一個十分讚的Mask
不過就覺得細枝左D…令我好唔捨得用

希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

PS: 可在左邊click everyBody Labo by Rick Chin 重溫

沒有留言:

張貼留言