2013年9月12日 星期四

我的心機-平價美白面膜

美白野我唔敢亂試, 話晒一敏感就重更大獲!
依隻美白面膜其實一直用左好耐好耐, 今次的起心干介紹!!
依隻野得COLORMIX 有賣, 拎左獨家代理.
但勝在價錢好親民
我覺得係好用過<<我的美麗日記>> 嫁~





















我的心機面膜 --- 熊果素亮白無暇面膜
(網址參考: http://www.scheming.com.tw/products1.html )
只得 COLORMIX 有售
價錢: $80/ 2盒



用後感:
 AUTHOR X 係一個超超超敏感皮膚既人, 所有美白東東永遠唔敢亂試, 依隻mask 用過超過4盒, 佢張面膜紙好薄, 最喜歡依個point, 可能係台灣製品, 所以面膜紙既面形都比較適合我地亞洲人, 本人面較大, 剛剛好, 唔會離開晒咁樣!!

佢d精華真係有好多, 機本上係可以keep起d 精華放響雪櫃, 第2日拎返出黎, 用棉花沾濕後再用的!!同埋佢好就好在, 唔會滳到成身都係, 我相信係有關個面膜紙事, 佢會索到d精華, 但又唔會多到漏, 好好!! 而且佢d精華唔LUP, 我多數都要WASH OFF的, 但用佢, 可以唔洗面, 訓前查CREAM前, 我會再留起佢D精華當精華素查少少, 然後再查CREAM.







至於美白, 係有明顯的美白功效,所以我先KEEP住用啦 :) 
睇用後的相, 明顯同我頸兩節色了 ^V^"
至於KEEP得耐唔耐?? AROUND 2日度啦, 但又唔好EXPECT佢真係KEEP 到好耐, 此終,佢都只係平價既面膜, 但真係日日用, 都唔會心痛, 不過我自己, 一星期用佢2次左右, 其他時間用下其他嘛, KEKEEE :)
 
總括 + 少少比較 : 
依個MASK 好好, 我好中意, 但佢好似唔太多人識, 反而<<我的美麗日記>>HIT 爆~ 但我覺得<<我的美麗日記>> 一D 都唔long lasting & 無咩效果, 不過順帶一提, 佢依隻 " 熊果素亮白無暇面膜 " 好多時都會斷貨, 我都等左佢一排 & 搵左好多間先有. 真心推呀~~~~ 好野黎嫁!!!


AUTHOR X

沒有留言:

張貼留言