2013年9月12日 星期四

Kose Cosmeport (Clear Turn - 膠原蛋白面膜)


Kose Cosmeport (Clear Turn - 膠原蛋白面膜)

文章日期:08/08/2013 03:25 pm
又講下一隻日本Mask
我覺得佢同Kracie 肌美精果隻差唔多
重溫↓↓↓↓↓↓↓↓
http://authorxy.blogspot.hk/2013/09/kracie-mask.html

E個我都係日本買架
香港卓記都有見到
幾錢唔記得左…都係$50左右啦有5塊架

Kose Cosmeport (Clear Turn - 膠原蛋白面膜)


又係睇唔明架我…都係上佢個website睇
面膜,含有豐富的美容精華…仔細滲透到每一個角落,在密封角質層功效的面膜。
海洋膠原蛋白,甘油(保濕)的組合,彈性的滋養皮膚。
使用(非織造布人造棉)Bemliese®厚豐滿。
在面罩的密封效果,美容液純子增厚的感滲透緩慢而小心地。
您可以照顧的同時眼睛看起來很疲倦。
我徹底地加強“電源保濕”。
配合天然保濕因子的10倍(※)是一個組件,以保持皮膚的水分。
角質層的各個角落充滿了水分

微酸性,無香料,無著色,無礦物油,無酒精。


精華都算平均

貼面…不過鼻兩邊就唔OK了
所以有多架精華我會係咪查返落去


敷完…個感覺同Kracie 肌美精果個差唔多
又係最後有層油咁…我諗係果D甘油啦應該
保濕…所以敷完好水潤

又係唔洗面…一路按摩直至吸收晒
不過都係有少少油油地架…再查cream訓教!
第二蕉起身…都係水潤肌!
重有重有…去到黃!係一個不錯架Mask唷~
希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言