2013年9月10日 星期二

MTM skincare (Eye Make–Up Remover & Make–Up Remover 眼部卸妝液 + 卸妝啫喱)

MTM skincare (Eye Make–Up Remover & Make–Up Remover 眼部卸妝液 + 卸妝啫喱)

文章日期:06/03/2013 11:31 am
今日同大家講下MTM架落妝產品

$350 100mL
Eye Make–Up Remover ( 眼部卸妝液 )


佢地首先都係會照下機先
睇你架需要再調配返個精華落去
通常都會溝兩種


Start~~~~

首先都要搖勻...等水油成份充份混合...

沾濕化妝棉

於眼部位置停留幾秒
然後向下輕抹 (卸除睫毛膏)...再由眼角向內抹去眼妝


↑↑↑↑↑↑↑↑↑前↑↑↑↑↑↑↑↑         ↑↑↑↑↑↑↑↑後↑↑↑↑↑↑↑↑

睇到嗎?
我覺得佢落得幾乾淨之餘…一D刺激都冇…好溫和

但落咀架話…就差lu
佢都係for眼only
事關我落完個咀...拎紅水(bioderma)抹…都重抹到架~


另外一枝

 $380 / 120mL
Make–Up Remover (卸妝啫喱)



入面含有高效潔淨粒子
可以清除毛孔污垢及殘餘妝容

由於黎個枝裝設計…唔會溝到精華落去
所以佢本身入面都含有天然架植物精華
包括海藻萃取...溫和潤澤肌膚及收斂毛孔


果D藍色粒子…一按開就冇了...唔會感覺到~

加少少水乳化....乳化這個過程不能懶
乳化
後才真正落左妝
如果即刻過水...反而唔乾淨

其實黎枝我都係覺得係一枝普通架落妝
但如果係卸妝啫喱黎講…佢係落得乾淨架~
因為我之後再用紅水抹…都冇野抹到lu

希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言