2013年9月9日 星期一

MTM skincare (Custom-blended 3D CollaMoist Cream - 3D 膠原分子精華面霜)


MTM skincare (Custom-blended 3D CollaMoist Cream - 3D 膠原分子精華面霜)

文章日期:05/30/2013 01:58 pm
繼續同大家介紹下護膚品

由於本人是MTM member…
佢成日寄信俾我講D新野…
加加埋埋好多野想講呀…
多D留意下我地架update啦^^~

今次講下佢個新野
Custom-blended 3D CollaMoist Cream

3D 膠原分子精華面霜

HK$3,080 /30g

                            

E個面霜佢地稱為分子精華面霜
(分子最細架程度去到納米咁細)

蘊含革命性成分「三重海洋膠原蛋白庫」
3種極高滲透膠原蛋白分子(佢講緊個分子有3種大細)

分別為:
**高分子海洋膠原蛋白
築起保護屏障
**5,000μm 海洋膠原蛋白注滿真皮
呢個最細分子>>**1,000nm 海洋膠原蛋白直達肌底
促進膠原母體自我增生
可以迅速注滿肌膚
3D立體性地修護
不斷提升表皮層的承托力

姐係可以去到D細紋之餘…
查埋頸...(下巴至頸位)…可以令佢冇咁鬆弛

咁睇落都後山D啦

加上MTM佢自己會"個人護膚 • 專屬處方"
你去買時都會照下機…睇你架皮膚再落返D
岩你架精華素


取出黃豆般份量
佢好易推開夠成塊面+頸…貴但其實幾耐用

質地都幾Rich
雖然佢話早晚用...但我都係建議夜晚先用




Author X : 好GEL 咁WOR!!! 推得好開??Author Y : 係呀
Author X : 咁Q 細粒成面咁堅?Author Y : 得呀…我試過架嘛
Author X : 我油SKIN WOR!!! 唔知會唔會LUP?Author Y : lup lup地架…有少少油咁架我用上去
之前買左好多佢D野了
今次無買依個...都係睇定D先...
試真D先買…話晒都唔平~



希望大家鍾意我E個分享啦




Author Y

沒有留言:

張貼留言