2013年9月9日 星期一

貴族蛋糕(達魔蛋糕)

貴族蛋糕(達魔蛋糕)

文章日期:05/28/2013 03:55 pm
貴族蛋糕 The Supreme

地址 : 太子太子道西176號地下
電話 : 2392 9399
類別 : 西餅、蛋糕


幫襯多年的蛋糕店 , 每次訂的蛋糕都會做 3D立體, 可以自己設計圖! 今次自己抄D改D設計左個蛋糕比另一半 --- 達魔蛋糕!
上網睇唔見有shop用達魔concept整蛋糕, 有依個idea 係想呀另一半wish the dream come true意思.
    (達魔公仔 --- 祈福前先畫上左眼,一年後願望達成後,再畫上右眼.)
幫襯多年的關係, 蛋糕的味道好多都試過, 雖然幫襯多年, 但呀老闆 & 老闆娘(阮生 & 阮太)仍然keep得住, keep得住d 咩? keep住都係串串貢!!



入正題 :

榴槤蛋糕(for birthday) : 真材實料, 隔住個紙盒都聞到榴槤味 (拎住搭mtr/bus可能會臭到比人bear XD), 啖啖都有榴槤肉, 愛榴槤既人會覺得好好味好正! 以前我年年生日, 屋企人都一定會去訂!



芒果蛋糕(for birthday) : 依間野都好老實, 如果果期D芒果唔靚, 佢會講比你知好酸! 但機本上次次都好甜, 海棉蛋糕亦整得好滑, 因為啖啖都有芒果肉(有汁), 所以海棉蛋糕位唔會干"憎憎"&"鞋"口!


黑森林蛋糕(for birthday)  : 幾old skool, 有一粒粒細細的jelly的, 唔算好甜.

燕窩椰子蛋糕(for birthday)  : 好勁椰子味, 如果你好中意椰子味的話, 你會好喜歡, 但我本人麻麻地椰子, 我覺得好"so"好椰奶好"漏"!

因為真係家人個個生日都響依間買, 但有時心思思想試下其他, 但依間野雖然串咀, 但真係信心保証, 同埋幾欣賞佢每次蛋糕個紙托位, 都會佈滿生果!

比較少人留意佢地d朱古力, 酒心軟心(圓形波波咁)都好味, 酒味都幾出!

只要唔介意佢地d 串串貢, 係一間值得幫襯0既SHOP !



Author X

沒有留言:

張貼留言