2013年9月12日 星期四

everyBody Labo 透明質酸 保濕 - (HYALURONIC ACID EYE GEL - 透明質酸眼部啫喱)


everyBody Labo 透明質酸 保濕 - (HYALURONIC ACID EYE GEL - 透明質酸眼部啫喱)

文章日期:07/11/2013 11:15 am
繼之前講的cream...重溫↓↓↓↓
http://authorxy.blogspot.hk/2013/09/everybody-labo-hyaluronic-acid_12.html

今日講埋個eye gel

HYALURONIC ACID EYE GEL - 透明質酸眼部啫喱

$188 /12ml


眼部三大困擾:熬夜加班或上網聊天,隔天起來眼周浮腫變泡泡眼;
眼周血液循環不佳造成黑眼圈;
長期對著電腦,缺少舒緩護理,眼周乾燥出現細紋。
Hyaluronic Acid Eye Gel 含透明質酸,有效為眼周肌膚補充水分,迅速於眼周形成保濕防護膜,緩解乾燥,保持最水潤的狀態。
特別添加山金車花、黑香豆、無花果三大天然植物精華,有效 滋潤軟化眼周肌膚,加倍提升眼周保濕,並能在鎮靜舒緩的同時促進眼周血液循環,改善眼部浮腫和黑眼圈。
清爽的啫喱質地,無刺激、不油膩、快速滲透,不增加 眼部負擔,一次解決眼部肌膚的三大困擾,還你明媚動人雙眸。




夏天…好多人都覺得用Gel清爽正D
我就試下啦

D眼部通常都貴
見佢$99-就買黎試下
BUT...really SH*T -.-"

查左好似冇查野咁一.一""查水咁
查完10分鐘後就乾啦個眼位
靜係用佢…真係唔夠
我都係會查佢果個cream先…查埋眼先
E個放係最後先會好D~

唔係$99我真係都唔會買黎試
之後再$99都唔會買


敷完Mask我唔會洗面…咁都唔會查好多野架
E+買左佢E兩個就岩我敷完
查佢個Cream + eye gel…就唔會太rich啦~
但靜係用佢…就唔夠保水啦







希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言