2013年9月9日 星期一

CHANEL 保濕 - HYDRA BEAUTY GEL CREAM


CHANEL 保濕 - HYDRA BEAUTY GEL CREAM

文章日期:06/01/2013 01:17 pm
雖然lup痴痴,但點都要查cream!
我覺得好難搵到隻岩自己心水既cream,因為我太怕lup!(Oily skin)
用左隻岩,我就唔想再轉再搵>.<

CHANEL HYDRA BEAUTY GEL CRÈME

其實之前有出過 CHANEL PHYDRAMAX ACTIVE MOISTURE GEL CREAM
分別係多左個""ACTIVE""
試用完一整支Sample "CHANEL PHYDRAMAX ACTIVE MOISTURE GEL CREAM"
好好用,好可惜用晒成支sample後去買既時候,
BA話已經無出,話"
CHANEL HYDRA BEAUTY GEL CRÈME"其實一樣
當然我試晒2隻後,我sure係有分別!!!

CHANEL PHYDRAMAX ACTIVE MOISTURE GEL CREAM (淺藍色), 更清爽, 用後第二朝起身, 好飽滿感覺, Very good ! (停產)


CHANEL HYDRA BEAUTY GEL CRÈME (透明白色), 都清爽, 但active清爽d, 而且一查上面, 都吸收得好快, 快到我推響手, 推得黎又影唔切相, 影左張相但無咩睇! 正明佢真係吸收得好快!佢既香味唔係好濃, 淡淡花香味, 幾relax, 我好敏感皮膚用都無事, 好岩油性 & 混合性皮膚用, 如果開冷氣, 我會查厚少少! 但冬天用, 一定唔夠!!

沒有留言:

張貼留言