2013年9月12日 星期四

DIY自家制 簡單又Work 真正純天然 保濕面膜 (青瓜面膜 - Cucumber Mask)


DIY自家制 簡單又Work 真正純天然 保濕面膜 (青瓜面膜 - Cucumber Mask)

文章日期:07/04/2013 12:44 pm
之前假期無聊北上…搭地鐵去左老街(東門)
見到街邊好多人拎住個野切切切D青瓜
行去睇下…原來是一個名叫"美容切片器"的東西
好貼心的…附有鏡子~


街邊RMB 10-.......之後行去$2-店...RMB 3....-.-
(心想...賺死班街邊友囉!!!!!)

看~~可以切到好簿!!!!!
據說切出來只有0.07mm...貼面不容易掉下
可以充份吸受營養~
(我好似賣緊廣告...不過好野唔怕分享吧!)


貼貼貼…貼面不掉下

日曬引起皮膚黑、粗糙等…
青瓜中所含的青瓜油對吸收紫外線有良好的作用
經常使用可以去斑…減淡黑眼圈

青瓜具有攝取身體多餘熱量的作用
能消除皮膚的發越感…使發熱皮膚平穩

(E點我真心覺得...我+bro+mum+dad都有試都覺得越敷越涼)


睡前用青瓜敷面…把青瓜切片...敷10~20分鐘後洗去
然後如常的Toner > Serum > cream
每天使用…一星期後就有顯著架美白效果
青瓜含水分量98%…可保濕…令皮膚更水嫩



訓前敷真係好舒服
消到紅…同真係白左
重有…越敷越涼…收埋我D毛孔tim!!
真心覺得一路keep住敷E個天然mask
皮膚都會好好多

特別訓醒…鼻旁通常都會出面油
但敷完E個…第二日有減少
(還有日日fu都唔會心痛...青瓜很便宜啊!)

有興趣架人…可以上tobo買呀…都唔會太貴架!

希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言