2013年9月12日 星期四

彩豐行 (JimmBenny - 洋甘菊舒緩敏感爽膚液)


彩豐行 (JimmBenny - 洋甘菊舒緩敏感爽膚液)

文章日期:08/02/2013 03:45 pm
上次見X介紹彩豐行隻Toner好正咁
重溫( JimmBenny - 蘆薈抗粉刺淨膚水)
Aloe Vera Anti-acne Cleansing Tonic↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓
http://authorxy.blogspot.hk/2013/09/facial.html

我自己都走左上去試
買左另一隻

JimmBenny - 洋甘菊舒緩敏感爽膚液
Chamomile Tonic Lotion

$32 /150ml



說明:
蘊含蘆薈、洋甘菊及蒲公英等天然植物精華,質地清透瑩潤,舒緩肌膚,能改善乾燥粗糙膚質,令肌膚滋潤而不油膩,另搭配薄荷精華,更帶來清涼舒爽的膚感。

主要成份:
蘆薈精華、洋甘菊精華、蒲公英精華、薄荷葉精華


我試左X果隻同我E隻
自己都諗左好耐買邊隻好…因為好似差唔多
一個收毛孔
抗粉刺...一個保濕重D同舒緩敏感一個雖然係蘆薈…但洋甘菊果枝都有蘆薈成份

最後都簡左洋甘菊…保濕多D
同我覺得E個涼D呀…佢涼到我初初覺得有D拿!
哈哈~可能佢專For敏感肌
個感覺都好正…我用佢黎敷棉
都有收細毛孔呀
醒晒!

我重完E枝…會買枝1000ml架








希望大家鍾意我E個分享啦



Author Y

沒有留言:

張貼留言