2013年9月12日 星期四

PHYSIOGEL 潔美淨 醫學保濕 (PHYSIOGEL™ Lotion 低敏清爽修護乳)


PHYSIOGEL 潔美淨 醫學保濕 (PHYSIOGEL™ Lotion 低敏清爽修護乳)

文章日期:06/17/2013 05:15 pm
有一日…係上環某巴士站俾個廣告吸引左
就心思思去萬寧睇下
就買左返黎試下啦~~~
佢標榜話係天然修補缺水肌膚皮膚科醫生都推薦E個牌子係為紓緩痕癢及乾燥皮膚而設架
    為您的肌膚注入水分,保濕效果長達三天
    喚醒肌膚,回復天然健康


講到咁…又天然…特別吸引同放心

PHYSIOGEL™ Lotion (低敏清爽修護乳)

$171 / 200ml

PHYSIOGEL™ Lotion 低敏清爽修護乳屬低敏配方,並以Derma Membrane Structure (DMS)為肌膚補充接近自身結構的脂質,喚醒肌膚,回復健康。
皮膚內的天然脂質及油份就有如拼圖般形成一個環環相扣的結構,有效鎖住水分。
但當皮膚水分因外在游離基而流失,當中的天然脂質層就會受損,導致皮膚缺水和痕癢。
傳統的潤膚霜只能暫時為皮膚保濕而未能修復受損的脂質保護屏障。

PHYSIOGEL™以神經酰胺及其它天然皮膚脂質模仿皮膚的脂質保護層。
有效修復缺水肌膚,為保護屏障補充水分,回復皮膚的健康。


我唔係痕癢乾燥肌
只不過
weekend我會有一晚俾自己皮膚休息下
休息下唔係乜都唔查…係查少少野
姐係俾少D野佢食…等佢靠下自己…唔好咁廢…健康D
平時會Toner > 精華1 > 精華2 > cream...咁…
weekend夜晚洗完面我就會靜係查E個
平時都會查下身架…因為太大枝…好耐用哈哈~

Cream咁樣…不過查上去好似水咁…好水潤
我唔會簿簿咁查…我會查多D…等皮膚吸收
初初查完你會覺得有DD lup...好滋潤咁
但好快會吸收晒架
如果唔OK個感覺…可以分開兩次查上去都得
無色素、香料及防腐劑唔阻塞毛孔
所以我都會hi少少落眼位到…無生油脂粒

如果我用晒我D cream
用E個代替我覺得都唔錯
我未去到要好勁滋潤保濕…所以用住E個先


我見佢有得拎試用裝…想試架可以去睇下↓↓↓↓↓
http://www.physiogel.hk/index.html
選擇合適產品,達致最佳保濕效能:
輕柔保濕 : PHYSIOGEL™ Lotion (低敏清爽修護乳)
滋潤保濕:PHYSIOGEL™ Cream (低敏滋潤修護霜)
強效保濕:PHYSIOGEL™ Intensive Cream (低敏強效滋潤修護霜)
面部清潔:PHYSIOGEL™ Cleanser ( 低敏潔面乳)
乾燥及敏感頭皮:PHYSIOGEL™ Shampoo Plus (低敏洗髮液)


我都拎左黎試


希望大家鍾意我E個分享啦




Author Y

Pui Yee at 06/21/2013 07:58 pm comment
我想問保濕度可以嗎?我皮膚超級乾
Author X & Y at 06/22/2013 11:52 am reply
Hi Pui Yee~ 這個只是輕柔保濕...如果你皮膚起級乾 我會建議你買隻勁D... Cream (低敏滋潤修護霜) or Intensive Cream (低敏強效滋潤修護霜) 怕lup得制...或者都可以E個lotion查完之後 + ↓↓↓↓↓↓↓↓ http://blog.yahoo.com/authorxny/articles/1303233/index 希望可以幫到你啦

沒有留言:

張貼留言