2013年11月19日 星期二

everybody labo体 研究所 - 沐浴產品

對上一篇就講左everybody labo架洗頭
E篇就講沐浴架呢~~~~

係…我之前真係迷佢D野架講真~沖涼都買埋囉唔係點?
又係…人大左…錫身左…用D野有要求DD囉~
又想試下係咪真係用完皮膚會好D架呢?

買佢…因為…佢話佢冇有害架化學成份呀嘛!!!
我都好想得閒幫下自己做個Spa架~佢有香薰油成份
(屋企冇浴皿…企都可以做Spa…証明我幾咁想relax)

重有…背隻E粒粒同印…困擾我!所以…買囉



 浴鹽 + Body Lotion   ↑↑↑↑↑↑

又係有5個味…唔個功效
咁我背隻左粒粒…我手臂又係
所以買左PURIFY…平衡油脂


我係用佢個沐浴露沖完身…再浴鹽 + Body Lotion磨身…再沖水就搞掂
佢D野…都真係男人味架…我懷疑…係咪其實俾男人用!哈哈大笑
用完真係白滑左…唔洗再查返Body Lotion啦…不過如果冬天加多層都OK架
因為佢唔會話好厚感!
買得佢就唔好懶惰…唔好想折省程序啦!都係多一個姐其實…
重有我覺得用完佢…個味都會令你幾舒服~~(男人味得黎舒服架)


希望大家鍾意我E個分享啦


Author Y

沒有留言:

張貼留言